Za sve je kriv Ashton Kutcher. Holivudsku zvijezdu je voditelj CNN-a Larry King prije nekoliko mjeseci izazvao u sakupljanju 'sljedbenika' na Twitteru. Kutcher je odnio pobjedu, prvi okupivši oko sebe milijun 'prijatelja', dok su čelnici CNN-a skrušeno priznali poraz. Nije isključeno ni da je oklada bila smišljeni propagandni trik za promociju trendovske internetske društvene mreže, koja je pokrenuta 2006. godine.
Kako bilo, od tog trenutka svi su čuli za Twitter, kojemu je iz dana u dan članstvo počelo nekontrolirano rasti. Iz nekog razloga, celebrityjima se koncept svidio i najveće holivudske i MTV zvijezde otvorile su svoje profile. A gdje glavne face pođu, u pravilu ih prate zvjezdice s B-liste, vječni talenti, bjelosvjetske sponzoruše, starlete i svi oni koji se vole vidjeti u društvu slavnih, pa makar njihovo poznanstvo bilo i virtualno.
U kratkom vremenu, Twitter je postao okupljalište svih onih koji su uspjeli ili žele uspjeti u showbizu, a kolone 'smrtnika' visjele su na internetu čekajući da im se zvijezde obrate nekom novom 'poslanicom'. Rezultat svega je da su vlasnici Twittera brzopotezno postali bogatiji za 52 milijuna dolara, a vrijednost web-stranice raste iz sata u sat. Zadnji statistički podaci kažu da Twitter svakoga mjeseca, što se broja posjetitelja tiče, raste za 1300 posto. Za usporedbu, Facebook ima mjesečni rast od 230 posto.
Twitter je, što se showbiz novinara tiče, ukinuo dosadnu i mukotrpnu proceduru dobivanja svježih informacija i izjava od najvećih svjetskih zvijezda, koje se sada redovito obraćaju javnosti, iznoseći svoja mišljenja o svemu u svačemu, demantirajući laži o sebi i najavljujući buduće poteze.
No, zvijezde u usponu svih profila otkrile su pravu vrijednost Twittera. Naime, posljednjih mjeseci nekoliko vodećih američkih starleta objavilo je vlastite topless fotografije i tako pokrenuli novi twitterski trend. Nešto što bi prije nekloliko godina bilo smiješno, postalo je najnormalnija stvar na svijetu. Vijest o novim golišavim snimkama koje je neki celebrity stavio na svoju Twitter stranicu, više nikog posebno ne uzbuđuje. A svi dobijaju - starlete novu dozu popularnosti, a mediji dobru 'robu'.
Tako smo u zadnje vrijeme svjedočili golim fotografijama neumorne Lindsay Lohan, crnopute starlete i novopečene glumice Kim Kardashian, kao i pobjednice showa 'America's Next Top Model', Adrianne Curry. O moralu više nema govora, cilj je slava pod svaku cijenu, a Twitter se pokazao kao idealno sredstvo.
Trenutačno se mediji i javnost zabavljaju svađom na Twitteru između Demi Moore i trač-blogera Pereza Hiltona, a sve je počelo kada je Perez na svom siteu objavio fotografiju Demine kćeri Tallulah. 'Svatko tko podržava blog Pereza Hiltona, krši zakone o dječjoj pornografiji', moglo se pročitati u ljutitoj izjavi supruge Ashtona Kutchera. Perez je u svom stilu odvratio: 'Ashtone, je li tvoja žena možda zaboravila uzeti tablete za menopauzu. Molim te, provjeri'. Prepiska se nastavlja...
Koliko je Twitter manija među javnim osobama uzela maha, pokazuje i najnovije pravilo koje je uvedeno u američkom nogometu (NFL), kojim se igračima zabranjuje da 90 minuta prije utakmice odlaze na Twitter, a zabrana traje sve dok ne obave medijske obveze nakon meča. Na nešto slično se spremaju i u vodstvu NBA lige, čije je čelništvo zabrinuto činjenicom da igrači na klupi, tijekom utakmice, preko mobitela provjeravaju što ima novo na Twitteru.
S druge strane, guverner Kalifornije Arnold Schwarzenegger, odlučio je pomoću Twittera izaći iz recesije. Naime, Arni je pozvao sve one koji misle da znaju kako pobijediti krizu u Kaliforniji, da mu napišu svoje ideje.
I policija ima posla. U travnju ove godine uhićen je Daniel Knight Hayden koji je javno protestirao protiv politike Baracka Obame. Policijske vlasti njegove su poruke okarakterizirale kao 'opasne prijetnje uperene protiv institucije predsjednika'. Drugim riječima, i na Twitteru važi zlatno pravilo demokracije - svi ste dobrodošli, ali pazite što pišete!