Predstavnici Unex Grupe, organizatori tog događaja koji će ponuditi najbolje, najkreativnije i najprovokativnije svjetske reklamne poruke, na današnjoj su konferenciji za novinare najavili da će program, koji će započeti u 11 sati, ponuditi zabavu tijekom dana, dok će tijekom noći posjetitelji moći pratiti program i događanja iz dvorane Lisinski. Gledatelji HTV-a moći će navečer gledati izravan prijenos te manifestacije te sudjelovati u izboru najboljeg djela reklamne industrije.
Za glazbeni dio na Trgu bana Jelačića zaduženi su TBF, Connect, D'Knock i i Urbani zvuk, a Lucky and the Goodfellas u dvorani Lisinski. Voditeljski dvojac i ovaj put su Tarik Filipović i Rene Bitorajac, a redatelji Krešimir Dolenčić i Goran Kulenović. Visoki pokrovitelj manifestacije je Predsjednik RH Stjepan Mesić, a generalni pokrovitelj je Grad Zagreb.
"Tema ovogodišnje Noći gutača reklama su bajke, bez kojih ne bi bilo sretnih priča iz djetinjstva, bez kojih ne bi nastala neka od najljepših reklamnih ostvarenja i bez kojih bi život bio običniji i dosadniji", rekla je Andrea Šumanovac, generalna direktorica agencije za tržišno komuniciranje Unex grupe.
Rekla je kako će ovogodišnja humanitarna donacija biti upućena Udruzi Krijesnice koja skrbi o djeci oboljeloj od malignih bolesti, a Citroen Hrvatska će Udruzi pokloniti Citroen Nemo kombi.
"Noć gutača reklama" prvi je puta održana u Parizu 1981. po ideji Francuza Jana Mariea Boursicota, vlasnika zbirke u kojoj je više od pola milijuna reklamnih spotova i kratkih dokumentarnih filmova. Najstariji reklamni spotovi iz njegove kolekcije potječu iz 1898., a sam Boursicota rekao je danas kako je njegova strast postala i njegov životni poziv, a objašnjava ju u time da su reklame svojevrsna mala umjetnička djela.
Na manifestaciji će biti dodijeljene i strukovne nagrade "PasO'glas" za najbolje radove hrvatske produkcije iz područja TV reklama. Noć gutača reklama održava se u više od 160 gradova u 47 zemalja.