'Život i smrt porno bande' naslov je novog filmskog uratka srpskog redatelja Mladena Đorđevića. Našoj publici je poznat kao autor kontroverznog dokumentarno -igranog ostvarenja 'Made in Serbia'. Porno banda u Europi izazvala je brojne šokantne reakcije. Direktor montrealskog filmskog festivala svrstao je Porno bandu među 10 najboljih i dodijelio titulu najšokantnijeg filma u 2009. godini.
'Ja sam se šokirala misleći šta ovaj čovek snima. Prvo sam ćutela jedno dva sata sama sa sobom i razmišljala pa ga pročitala ponovo i onda shvatila da, da je to ono što ja hoću da radim i to je nešto što ja želim da kažem ljudima kroz taj lik.', rekla je glumica Nataša Miljuš.
Mladi redatelj je potpuno izostavio mekani pristup priči te prikazao surovu, marginaliziranu stvarnost Balkana. Likove je utemeljio prema ljudima koji poznaju život isključivo na rubu društva. Film pršti slikama brutalnog premlaćivanja i seksualnog nasilja. Stoga ne čudi kako su, u ovom slučaju, kritičari glumce nazvali - mučenicima.
'Ne mislim, nisam od onih koji misle da scene seksa i nasilja na filmu mogu da prouzrokuju negativne društveme efekte, oni pre mogu da ono što nije na površini, što se potpuno kuva u dubini samo izbace na površinu i na taj način zapravo pomognu ljudima. Tako da takav pristup scenama nasilja ima jedno lekovito katzarično dejstvo.', rekao je redatelj Mladen Đorđević.
Iako biste mogli pomisliti kako su za snimanje angažirani pravi porno glumci, riječ je o diplomiranim umjetnicima. Pristanak na snimanje golišavih scena seksa leži u činjenici kako su željeli vjerodostojno prikazati realnost, a ne bizarnom golotinjom zainteresirati gledatelje, otkriva nam mlada glumica Nataša Miljuš.
'Porno banda' gostuje na mnogim filmskim festivalima i izložena je stalnim kritikama. Tako su je jedni prozvali najboljim srpskim ostvarenjem nakon uspješnice 'Lepa sela lepo gore' i usmjerili je u pravcu antologijskog filma. Dok je pak za druge najveća sramota srpske kinematografije u povijesti.
Redatelj smatra kako su gledatelji na filmove postali indiferentni jer niti jedno ostvarenje ne nudi realnu sliku, već samo površnost problema. Recept za uspješnicu, tvrdi, je u tome da uspije potaknuti gledatelje na razmišljanje. Više u prilogu IN magazina!