Od kako se počela prikazivati 1989. godine pa do sada, popularna satirička parodija američkog načina života, u vidu animirane TV serije Simpsoni više gotovo ničime nije mogla iznenaditi. Do jučer.
Na znakoviti je datum 10. 10. 2010. godine najdugovječnijem serijalu odjenula novo najavno ruho čija poetičnost nije mogla ublažiti oštru, da ne kažemo otrovnu kritiku koja je bačena u lice samom njenom gledatelju. Nova špica ironizira obrazovni sustav koji djecu pretvara u robote, serijsku proizvodnju, te, što je najbolnije za svakog gledatelja dobrovoljno lišavanje individualnosti i pristanak na pasivnost čija kruna je sjedenje ispred televizora.
Takova snažna kritika ne čudi, kada znamo od koga dolazi. Njen je autor (scenarist i redatelj) legendarni umjetnik grafita Banksey.
Banksy, čiji identitet je, bez obzira na globalnu slavu i vrtoglave cijene koje posljednjih godina dostižu njegovi radovi, još uvijek nepoznat, a autor je nekih od najbriljantnijih satiričkih i anti elitističkih umjetničkih ostvarenja koja se mogu vidjeti na zidovima ulica diljem planete. Međutim, svojom umjetnošću ne skrnavi samo pročelja zgrada, već i unutrašnjosti muzeja, kao što je to bio slučaj sa Metrpolitan Museum of Art u New Yorku, gdje je originalne radove zamijenio lažnjacima, a da to nitko nije zamijetio satima, ili čak danima. Čini se da je Banksey dao Simpsonima novi vjetar u leđa, koji im je nakon dvadeset godina emitiranja neophodan.