Koliko će spasilac Mario dobro čuvati bazen, a koliko će se natjecatelja ipak naći u njemu, gledatelji imaju priliku saznati uskoro u velikom zabavnom projektu Nove TV.
'Za moje sudjelovanje u ovom ludom showu producente se najviše dojmila referenca da imam petogodišnje iskustvo kao 'Zamjenik tajnika spasilačke službe olimpijskog bazena Bjelovar'. U toj dugogodišnjoj karijeri skoro sam spasio dvoje ljudi, ali imam iskustva i sa zidovima. Cijeli život lupam glavom kroz zid. Nadam se da natjecatelji koji nam dolaze u show ipak ne budu toliko lupali i da će ipak uspješno prolaziti kroz te rupe' - Izjavio je u svom stilu uvijek duhoviti Mario Petreković.
'Pazi zid!' samo je jedan od brojnih novih projekata Nove TV koji će se naći na rasporedu ove jeseni, a Mia i Mario bit će stalna postava svjetskog hita originalnog naziva 'Hole in the Wall '.
Show je već uvršten među 'najluđe TV igre svih vremena', a hrvatska verzija će imati i specijalna celebrity izdanja. Prvi castinzi su već održani, a svi zainteresirani još se mogu prijaviti telefonski ili putem web stranice Nove TV.
'Pazi,zid!' je naizgled vrlo jednostavna igra– put do pobjede i nagrade vodi kroz neobičnu rupu u zidu. Sve što natjecatelji moraju napraviti je svojim tijelom prilagoditi se obliku otvora. Sve bi to bilo puno manje zabavno da se zid brzo ne približava igraču, a ukoliko mu se on na vrijeme ne prilagodi, slijedi kupanje u bazenu.
Svima je cilj izaći suh iz studija, a dodatni motiv pobijediti protivnički tim s kojim su se došli 'obračunati'. Igra od svojih igrača zahtjeva koncentraciju i koordinaciju uma i tijela, a nudi im izazov, uzbuđenje i priliku za pobjedu. No u njoj nitko zapravo ne gubi. Najveća je nagrada natjecanje, obilje smijeha i zabave koju pruža kako odvažnim i rastezljivim natjecateljima tako i publici uvijek željnoj dobrog nadmetanja.
Show je premijerno prikazan u Japanu prije nekoliko godina. Odmah je zasjeo na prvo mjesto po gledanosti, a do danas je ostao na vrhu. Nakon toga ova igra svojim šarmom i simpatičnošću postaje pravi globalni hit.
U nekoliko svojih varijacija prikazuje se po čitavom svijetu gdje postiže rekordnu gledanost. Od SAD-a, Francuske, Velike Britanije, Italije do daleke Indonezije i Japana, Argentine, Čilea i Rusije, bez obzira na mentalitet i podneblje ova igra ima svoje ljubitelje, poklonike i obožavatelje. O tome govori i nevjerojatna brojka od deset milijuna posjetitelja njenih isječaka na Internetu.