Nova TV je jedina nacionalna televizija koja bilježi porast gledanosti kako na cijelom danu tako i u udarnom televizijskom terminu od 19-23 sata. Uspoređujući cijelu 2009. godinu s prethodnom godinom, Nova TV u udarnom terminu bilježi porast od 8% u ciljnoj skupini 18-49 godina. Na ukupnoj populaciji Nova TV je također jedina televizija koja bilježi porast u udarnom terminu, ali i na cijelom danu. U udarnom terminu Nova TV je u 2009. zauzela vodeću poziciju ostvarivši 27,4 posto udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 godina. Nova TV je lider u udarnom terminu, potom slijedi RTL s 26,9%, HTV1 s 21,1% i na kraju HTV2 sa 14,2% udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 godina.
Hit jesenske sheme Nove TV je definitivno 'Supertalent', show koji je s gledanošću od 18,9 posto, te s ostvarenih 46,1 posto udjela u gledanosti ušao u sam vrh top ljestvice najgledanijeg programa na svim televizijama u čitavoj prethodnoj godini. Druga uspješnica Nove TV, serija 'Najbolje godine' koju ova televizija proizvodi u vlastitoj produkciji, također od samog početka emitiranja bilježi odlične rezultate. Obiteljska dramska serija je u 2009. godini ostvarila 35,4 posto udjela u gledanosti u ciljnoj skupini od 18-49 godina i time zaradila titulu najgledanijeg domaćeg serijskog programa u Hrvatskoj.
Proljeće 2009. je baš poput i godine prije bilo u znaku 'Farme', popularnog reality showa koji se s ostvarenim rezultatom od 34,7% udjela u gledanosti također našao u top 10 najgledanijih programa u Hrvatskoj. Reality show 'Gotovčevi', 'Trenutak istine', te humoristične serije 'Lud, zbunjen, normalan' 'Bračne vode', 'Naša mala klinika' također su ostvarile zavidne rezultate, te doprinijeli činjenici da je sve više gledatelja uz Novu TV, jedinu televiziju koja bilježi porast gledanosti. Magazin 'Provjereno' i 'Red Carpet' emisije su koje i u 2009. ostaju najgledanije emisije svojeg žanra u Hrvatskoj.
Osim najgledanijeg zabavnog programa domaće produkcije, Nova TV ima i najrelevantniji informativni program u zemlji, a to potvrđuju i rezultati gledanosti Dnevnika Nove TV koji u odnosu na 2008. godinu bilježi porast za 14,4 posto na ciljnoj skupini 18-49 godina. Nova TV je u 2009. godini vlastitom produkcijom proizvela najbolji i najgledaniji informativni, serijski i reality, zabavni program, te podigla ljestvicu standarda televizijske produkcije u Hrvatskoj. Nova TV će nastaviti s politikom proizvodnje najkvalitetnijeg programa, te s bogatom proljetnom shemom 2010. godine zasigurno iznova ugodno iznenaditi svoje gledatelje.
*svi podaci se odnose na ciljanu publiku komercijalnih televizija 18-49 godina, ako nije navedeno drugačije. Izvor: AGB Nielsen Media Research