Stručnjaci su i danas objasnili da se mijenja način korištenja interneta, čemu se oglašivači moraju prilagoditi.
>> Počeo Weekend Media Festival
Bilo je govora i o sve većoj gledanosti televizije, ali i ulozi javnih medija u kreiranju javnog mišljenja.
Najviše zanimanja drugog dana Weekend Media Festivala izazvala je tema o TV produkciji u regiji, a zbog poznatih glumaca i producenata Branka Đurića Đure iz Slovenije, Dragana Bjelogrlića iz Srbije te Nebojše Tarabe iz Hrvatske, Adrisova koncertna dvorana bila je premala da primi sve zainteresirane.
Tom prigodom sva su trojica producenata istaknula da se zajedničkim snagama u regiji mogu ostvariti kvalitetni i gledani projekti.
Problem je, dodali su, u vlasnicima televizija koje ostvaruju znatnu dobit, a teško odvajaju novac za proizvodnju kvalitetnih serija.
Po riječima trojice producenata, tržište bi trebale definirati javne televizije koje imaju najviše novca i obvezu proizvoditi najviše domaćeg programa, koji je i najgledaniji.
Zanimanje medijskih stručnjaka izazvala su istraživanja najvećih hrvatskih novinskih kuća Styrije i EPH o budućnosti tiskanih medija. U vezi s tim istraživanjem, Ozana Jurković i Petar Pavić mnoštvom su podataka i kretanjima u svijetu pokazali da multimedijalno okruženje ne smanjuje zanimanje za tiskovine.
Kako se večeras čulo, istraživanjima je, naime, utvrđeno da se i u novinama i u multimedijskim izdanjima najbolje prodaju "ekskluzive" te da novi mediji samo pojačavaju zanimanje za tiskovine.
"Nije daleko trenutak kada će se i Styria i EPH pojaviti i u video-medijima", istaknuto je večeras u Rovinju.
Inače, i drugog su dana Festivala predstavljeni novi mediji. Tako je Pavel Mucha iz češkoga Centruma izlagao o internetu kao poslu budućnosti, a Petar Pavić je govorio i o modelima zarade na manjim internetskim tržištima kakvo je hrvatsko.
Festival u Rovinju završen je izlaganjem Bojana Mušćeta iz T-HT-a o suvremenoj video-produkciji.