Broj televizijskih gledatelja koji su u nedjelju navečer pratili 83. dodjelu Oscara bio je za deset posto manji u odnosu na prošlu godinu, unatoč pokušaju producenta da angažiranjem Anne Hathaway i Jamesa Franca privuku više mlađe publike.
Prijenos uživo emitirao se na američkoj TV postaji ABC i gledalo ga je 37,6 milijuna gledatelja. Prošle godine kad je trijumfirao film ‘Narednik James’ redateljice Kathryn Bigelow svečanost je gledalo 41,3 milijuna gledatelja, a zanimljivo je da je pošle godine bila zabilježena i najviša gledanost u posljednjih pet godina, što navodi na zaključak da Amerikanci više vole dodjele na kojima su angažirani filmovi koji se bave aktualnim temama.
Treba samo podsjetiti da je ‘Narednik James’ prvi film koji je ozbiljno polemizirao s američkim vojnim angažmanom u Iraku. Ove godine niti jedan film nije se bavio sličnom tematikom. Filmovi koji su bili najviše ‘uronjeni u stvarnost’ bili su ‘Socijalna mreža’ i ‘Klinci su u redu’, ali u njima nema socijalno političkog angažmana.