Sony želi na Facebook poput Warnera

Filmski giganti traže spas u društvenim mrežama

Slika nije dostupna
Sony razmatra mogućnost distribucije filmskih naslova putem društvenih mreža na način kako su to riješili Facebook i Warner Bros koji su ovaj tjedan najavili potpisivanje ugovora o suradnji.

‘Naš stav je da je Facebook izrazito privlačan ljudima koji imaju interes za medijskim sadržajem’, izjavio je John Calkins, izvršni direktor globalne komercijalne inovacijske mreže Sony Pictures Home Entertainmenta koji je potvrdio da njegova kuća traži sličan ugovorni odnos kakav imaju Facebook i Warner.

‘Mislim da je to odličan prvi korak za distribuciju filmova koji bi preko socijalne mreže lako došli do ljudi koji nisu obožavatelji istih. To je i marketing i distribucija u isto vrijeme. Zašto puštamo kino trailere na internetu bez aktivnog gumba ‘kupi’? U neku ruku to se već počelo događati’, izjavio je Calkins.

Calkins Facebook vidi kao jako dobro marketiško oruđe za DVD naslove i filmske klasike, jer kako kaže, budžeti za reklamiranje DVD izdanja su često premali za veće kampanje, a mnogi filmovi ih ni nemaju, no ako filmofili počnu razjmenjivati informacije o određenim filmovima može se stvoriti snažan efekt za neke naslove koji bi inače zbog manjka marketinškog budžeta prošli uglavnom nezamjećeni.

Calkins ne skriva da se time spašava DVD izdavaštvo, koje je u ovome trenutku najugroženiji dio filmskog biznisa, jer su brojni torrent servisi promijenili navike ljudi kad je riječ o kupovini DVD izdanja, ili odlasku u video klubove, koji su kao djelatnost pred potpunim izumiranjem.

Povezane teme