Uspjeh američkog filma "Ratatouille" (u Hrvatskoj se prikazuje pod naslovom "Juhu-hu") u kojemu su prikazane avanture štakorčića Remyja iz jedne pariške kanalizacijske cijevi koji sanja o tomu da postane cijenjeni kuhar, nakon ljeta je potaknuo vrtoglavi porast prodaje ovih glodavaca u Francuskoj.
"Nakon prikazivanja filma, u modu su kao kućni ljubimci ušli -
štakori", kazao je voditelj Udruge za promidžbu štakora kao kućnih ljubimaca, Gerald Moreau, čije je sjedište nedaleko od Pariza.
Velik uspjeh animiranog filma tijekom ljeta potaknuo je mnoge gledatelje da potraže internetske stranice spomenute udruge, a i prodaja pribora i kaveza za štakore povećana je za 40 posto.
Najprodavanija je, ujedno i najskuplja vrsta štakora (stoji 50 eura), ženka svijetle dlake i spuštenih ušiju, prenio je list Le Parisien.
"Štakori su puno inteligentniji i zanimljiviji glodavci od miševa ili hrčaka. Prepoznaju kad ih se pozove imenom i vrlo su privrženi vlasniku, a s njima se možete igrati kao s psom ili mačkom", rekao je Moreau, savjetujući ipak roditeljima koji djeci namjeravaju kupiti štakora za kućnog ljubimca, da su te životinje vrlo društvene te zahtijevaju puno pažnje i nježnosti te upozorava da je vrlo važno ne smjestiti u isti kavez mužjaka i ženku.