Sajam je održan krajem ovog tjedna u Dexia Art Centru
u Bruxellesu, a Slovenija je potencijalnim gostima predstavljenim proizvodima poručila da se isplati doći u zemlju u kojoj se miješaju srednjeeuropski i mediteranski utjecaji.
Budući da Slovenija kroz manje od mjesec i pol počinje šestomjesečno predsjedavanje Europskom unijom u Bruxellesu je uz to održana i akcija oglašavanja novog slovenskop turističkog loga i slogana "I Feel Slovenia", navode slovenski mediji.
"Naglasak u prezentaciji dali smo na naša odlična vina, ali smo izložili i tartufe, naše autohtono maslinovo i bućino ulje, pršut i druge suhomesnate proizvode", rekao je predstavnik turističke organizacije za područpje Beneluksa Rok Klančnik.
On je dodao da su Belgijanci osobito dobro primili kranjsku kobasicu, najizvorniji i najpoznatiji slovenski tradicionalni gastronomski proizvod.
Kad pišu o Sloveniji, europski mediji obično je definiraju kao malu i uspješnu "alpsku" ili "srednjeeuropsku" zemlju, zanemarujući njen sredozemni "štih" i 42 kilometra obale, što je vrlo važan element u turističkoj prezentaciji na sjeveru Europe.
Na manifestaciji na kojoj je Slovenija ovaj put bila i počasni gosti sa svojom je prezentacijom sudjelovalo 15 poduzeća iz sektora turizma, ugostiteljstva i poljoprivrede, navode slovenski mediji.