Cilj političkih kampanja uvijek je bio doprijeti do što većeg broja glasača i uvjeriti ih da je upravo ta politička opcija pravi izbor. Pri tom se mlađoj populaciji, inače apolitičnoj, nisu obraćali na dovoljno pristupačan način.
Amerikanci, maheri političkih kampanja i uvjeravanja, očito su pronašli put i do mladih ljudi, te im svoje političke poruke počeli prenositi na način koji ih intrigira.
Producent Ben Relles i pjevačica Lead Kauffman osmislili su pjesme i video spotove za republikanskog predsjedničkog kandidata Rudyja Gulianija i demokratskog kandidata Baracka Obamu.
'Odlučili smo snimiti neki politički video jer znamo da su sad ljudi zainteresirani za to. Nakon što smo ga objavili, na naše iznenađenje je postao dio političkog diskursa i vodeći mediji su brujali o njemu', rekao je Relles.
Promotivni video 'I've Got a Crush on Obama' (Zaljubljena sam u Obamu) na You Tubeu je objavljen 15. lipnja, a već ga je prvi dan vidjelo 500.000 ljudi.
Video 'Debate '08: Obama Girl vs. Guliani Girl' objavljen je dan poslije, a u dva dana ga je vidjelo 350.000 ljudi.
'Na prošlim izborima nismo imali You Tube i nismo ga mogli objaviti besplatno, a sada možemo. Tako dopiremo do milijuna ljudi', rekao je Relles.
Ni Hillary Clinton, prema nekim istraživanjima vodeća kandidatkinja za predsjednicu SAD-a, nije ostala bez pjesme.
Napisala ju je i otpjevala jedna od natjecateljica American Idola, 21-godišnja Tayrn Southern.