Zlatna ploča za "Zapleši sa mnom"

Slika nije dostupna
Danas prijepodne održana je press konferencija kojom je najavljena večerašnja Završna večer zabavne glazbe te javnosti predstavljen humanitarni karakter 12. HRF-a.

Na konferenciji su sudjelovali Mirna Maras i Mario Valentić, dvojac koji će večeras voditi program na opatijskom Ljetnoj pozornici.

Prisutni su bili i Luka Nižetić te Marinka Akrap, voditeljica marketinga i pr-a DM-a. Direktor HRF-a Juraj Hrvačić standardni je dio konferencije, a osim navedenih prisutni su bili i voditelji sutrašnje večeri - Dalibor Petko i Vanja Rupena. 

Marinka Akrap, osvrnula se na DM-ovu kampanju, čiji je nositelj splitski pjevač Luka Nižetić, te objasnila kako je glavna ideja bila potaknuti i motivirati ljude na nešto pozitivno. DVD spomenute akcije 'Zapleši sa mnom' u Drogerie markt prodavaonicama prodan je u više od 14 000 primjeraka i tako je postigao zlatnu nakladu.

Luka je istakao kako je čast biti u tako zabavnom i edukativnom programu od kojeg sav prikupljen novac odlazi za izgradnju Prve visoke škole za ples u Hrvatskoj. Povodom postignute zlatne naklade čelni ljudi Hit Recordsa i Menarta Luki su uručili zlatnu ploču. 

Mario Valentić zahvalio je HRF-u na ukazanom povjerenju zbog voditeljske uloge , na što se dovezala i Mirna Maras koja se u ulozi voditeljice HRF-a našla treću godinu za redom. 

Krešo Dolenčić, koji je odgovoran za scenarij HRF-a, na press konfenciji govorio je o filmskim najavama svake pjesme. Scenografija pozornice djelo je Ivice Propadala. 

Vanja Rupena, voditeljica sutrašnje Završne večeri pop-rock glazbe zahvalila se Juraju Hrvačiću zbog poziva na Hrvatski radijski festival. Isto je učinio i njezin voditeljski kolega, Dalibor Petko. 

Juraj Hrvačić je istaknuo kako će sav novac od prodaje ulaznica ovogodišnjeg Festivala donirati Hrvatskom društvu glazbenih umjetnika (HDGU) te se na taj način ujediniti s još jednim dm-ovim dobrotvornim projektom 'Dodaj notu dobrote'. 

Riječ je o akciji koju je dm počeo protekle, a nastavio ga ove godine donirajući zaradu prodaje albuma Toše Proeskog 'Ako me pogledaš u oči' HDGU-u. Prikupljena sredstva HGDU će uložiti u školovanje mladih glazbenika klasične glazbe.

Povezane teme