Najveće atrakcije prvog festivalskog dana bili su Sonic Youth, Happy Mondays i New York Dolls, svojevremeno vodeći sastavi glazbenih pravaca koje predstavljaju.
Američki Sonic Youth globalnu su slavu stekli sredinom 80-tih unijevši inovacije u tzv. eksperimentalni noise, a zadnji su album 'Rather Ripped' izdali prošle godine. Za band New York Dolls kritičari kažu da su izmislili punk prije nego što je taj glazbeni pravac bio poznat pod svojim imenom, a od okupljanja 1971. utjecali su na čitav niz britanskih i američkih glazbenika.
Britanski Happy Mondays vodeći su predstavnici manchesterske scene s kraja 80-tih i prve polovice 90-tih, a poznati su postali po miješanju zvukova iz raznih glazbenih pravaca.
Prvi je nastup počeo u 16,45 sati kada je glavna pozornica (VIP Stage) ugostila No S3ngs, a uslijedili su TBF, Roisin Murphy, Happy Mondays i Sonic Youth.
Na Nokia Stageu nastupili su The Bluejays, Messerschmitt, Superhiks, Obojeni program i New York Dolls.
Na Radio 101 Stageu nastupio je Ras Tweed and Bass Culture, DJ Pathan i Banco de Gaia.
Na noćnoj pozornici (Night Stage) zasvirali su Valetudo, a
prvi festivalski dan završit će domaći Gustafi u ranim jutarnjim
satima.
U organizacijskom timu kažu da je glazbeni spektakl na jarunskom Otoku hrvatske mladeži, uz 30-ak izvođača, realiziralo oko tisuću ljudi.
Posjetiteljima je osim glazbenih, osigurano mnoštvo dodatnih
sadržaja. Uz koncertne pozornice postavljeni su sponzorski šatori s ležaljkama za predah i 'internet corneri' za surfanje internetom.
Na mjestu održavanje festivala postavljeno je i nekoliko manjih DJ-pultova, štandova s hranom, pićem, poklonima, kamp te press šator iz kojeg je omogućeno izravno izvještavanje s mjesta događaja.
Festival je, prema riječima organizatora, već dobio međunarodni karakter jer su posjetitelji, osim iz Hrvatske, došli iz Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Austrije, Italije, Njemačke, Poljske, Škotske, Engleske, pa čak i Kanade.
Za najveći ovogodišnji 'open air' spektakl u Hrvatskoj akreditirano je više od 500 novinara, a o veličini projekta koji je okrunio ljetnu koncertnu scenu govori i podatak da se u organizaciju uključila i vojska koja je postavila posebni pontonski most za nesmetan dolazak izvođača.