'The Simpson Movie' poharao kino-blagajne

Slika nije dostupna
"The Simpson Movie", na veliki ekran prenijeta priča o dragoj, nefunkcionalnoj američkoj obitelji, 'sitcom' koji iza sebe ima 18 godina televizijskog emitiranja i više od 400 epizoda, prvog je vikenda prikazivanja u SAD-u zaradio 71.9 milijuna dolara.

Simpsoni su daleko iza sebe ostavili "popcorn" komediju "I Now Pronunce You Chuck and Larry", koje je utržila 19.44 milijuna dolara, i četvrti film o malom čarobnjaku s okruglim naočalama "Harry Potter i Red Feniksa" s 17.1 milijuna dolara.

"Homerova odiseja se isplatila", ocijenio je Paul Dergarabedian, predsjednik tvrtke Media By Numbers, koja prati uspjeh filmova u američkim kinima.

Film u kojem glava obitelji Homer Simpson prvo izazove ekološku katastrofu u Springfieldu i pobjegne s obitelji na Aljasku, a onda se vrati spašavati grad koji vlada prvo izolira a zatim pokušava uništiti, zaradio je u prosjeku 18.320 dolara u 3.922 kina u SAD, a vrlo je dobro otvaranje imao i u 70 drugih zemalja.

"Mi smo u ekstazi. To daleko nadmašuje naša najoptimističnija očekivanja", rekao je Chris Aronson, potpredsjednik distribucije za "20-th Century Fox".

"Bez presedana je da imate najdugovječniji 'sitcom', koji se još prikazuje, te da on bude i film broj jedan na kino blagajnama", rekao je Dergarabedian, hvaleći reklamnu kampanju za filmske Simpsone, koja je uključivala i kostimiranje 24-satnih drugstorea "7-Eleven" diljem SAD-a u fikcijski Kwik-E-Mart iz crtića u kojem se prodaju Homerovi favoriti kao što su Buzz Cola, Syuishees i Duff pivo - tzv. robne marke najgore kvalitete.

"The Simpson Movie", počinje s Homerovom opaskom "koja bi budala plaćala kino za nešto što može besplatno gledati na televiziji", i nastavlja se u furioznom tempu verbalnih i vizualnih dosjetki koje se nižu jedna za drugom i izazivaju salve smjeha do samoga kraja.

Crtić, na čijem je scenariju od debija 1989. radilo 20 diplomanata s Harvarda, i o kojem su u SAD napisani brojni znanstveni radovi i doktorati, tako je uspješno iskoračio s malog na veliki ekran.

Na četvrtom mjestu filmske top liste ovoga vikenda u SAD je tek lansirani mjuzikl "Hairspray" sa John Travoltom, koji je zaradio 15.6 milijuna dolara, na petom romantična 'kuharska' komedija "No Reservation" sa Catherine Zeta-Jones i utrškom od 11.8 milijuna. 

Šesti su "Transformeri" sa 11.5 milijuna a na sedmom mjestu je "Ratatouille", Disneyeva kompjutorski animirana bajka o tegobnom putu do slave supertalentiranog kuhara-štakora.

Povezane teme