Najpoznatiji marketinški stručnjak

'Reklame su obično odraz društva'

Slika nije dostupna
Ovih dana Zagreb je posjetio Andrew Cracknell, glasoviti marketinški stručnjak i autor knjige 'The Real Mad Men' po kojoj je nastala istoimena serija.

Prozujite s nama kroz sve showbizz vijesti dana – Lajkajte Showbuzz!

U više od 40 godina karijere, Andrew je radio za najprestižnije agencije, pa je iz prve ruke ispričao zanimljive priče iz svijeta oglašavanja u 60-ima.

>> Evo napokon istine o pjesmi koja je obilježila čitave generacije!

'Reklame su obično odraz društva', iskreno kaže Andrew. Otkrio je i koji je najveći budžet kojim je raspolagao, tko je bio njegov najluđi klijent, koji su problemi današnje reklamne industrije, što misli o radu kontroverznog fotografa Oliviera Toscanija, te je li na poslu uistinu bilo toliko alkohola i seksa u 60-ima... sve to i još više otkrio je gospon Cracknell u prilogu Red Carpeta!

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook