O Schumiju pišem iako nisam njegov preveliki fan, pišem zato što jednostavno nisam poklonik velikih povratnika u bilo kojem sportu. Ako se već jednom oprostio, neka ostane u penziji, sunča se na plaži ili, ako baš mora, neka bude savjetnik i mislim to bez obzira kakav bi rezultat mogao ponovno ostvariti.
S 41 godinom na leđima sedmerostruki svjetski prvak odlučio se vratiti na stazu nakon tri godine stanke, a ja nikako ne mogu shvati zašto! Hrabrost, prevelika doza samopouzdanja, nedostatak adrenalina ili ludost, pitam njegovog najvećeg obožavatelja kojeg poznajem, koji napamet zna sve njegove pobjede, ali i pogreške!? Zašto se čovjek koji je pokorio svijet Formule 1 sada vratio?
Napravio je baš sve što je mogao, a sada riskira poraze od klinaca koji su se igrali s autićima kada je on pobjeđivao. A pobjeđivao je najprije u Benettonu, a onda u savršenoj momčadi Ferrarija u kojoj je sve bilo podređno njemu i pobjeđivao je u savršenim bolidima.
Danas je ipak drukčije, puno je novih pravila, drukčija su vremena u to se i sam mogao uvjeriti već na prvom nastupu koji je završio na šestom mjestu. Neki kažu realnost, neki su očekivali puno više. No, činjenica je da je njegov povratak ostao u sjeni briljantnog Ferrarijevog dvojca Alonsa i Masse, utrku je završio daleko iza mlađahnog Hamiltona, daleko iza još mlađeg sunarodnjaka Vettela.
Njegov mi obožavatelj objašnjava kako njegov Mercedes nije baš savršen i kako čovjeku jednostavno treba vremena za prilagodbu. Sigurno treba nešto vremena da se vrati onaj stari osjećaj, a s druge strane nije sve ni u bolidu. I momčadski kolega Nico Rosberg vozi isti bolid, a bio je bolji od njega i u kvalifikacijama i u utrci. Sam Schumi i nije više tako bahat, barem za sada. S kiselim je smiješkom nakon utrke rekao da je zadovoljan, ipak nije on supermen i trebat će mu malo vremena da uđe u ritam. No, nije ipak propustio spomenuti neka od novih pravila koja nemaju baš previše smisla, kaže, jer pravilo o početku utrke s punim spremnikom nije baš najbolje. Pretjecanja su nemoguća, osim ako vozač ozbiljno ne pogriješi, a i nova pravila o gumama nisu mu baš draga.
No, nema veze dat će on sve od sebe, jer ipak mora sačuvati reputaciju najboljeg, a ako ne uspije, uvijek se može izvući na loš bolid. Ipak, lako mu neće biti, a neuspijeh bi, što god mi sada mislili o tome, ipak mogao baciti malu sjenu na jednu briljantnu karijeru. No, s druge strane, on će uvijek biti sedmerostruki svjetski prvak i to mu nitko ne može oduzeti, zato i dalje ne razumijem zašto se nakon 7 naslova imao potrebu vratiti!