Zeleni čaj pridonosi smanjenju lošeg kolesterola

  • Los Angeles, 21.11.2011., 13:50
  • Autor: A.S.
  • 0 komentara

Zeleni čaj kojeg se pije u obliku pića ili kapsula sa jednim od najvažnijih sastojaka toga čaja - katehinima mogao bi pridonijeti smanjivanju lošeg kolesterola, pokazalo je američko istraživanje koje je obuhvatilo gotovo tisuću i pol osoba.

 
 
 
 
Zeleni čaj (Arhivska fotografija)

No istraživači upozoravaju da ta metoda sama ne može liječiti povišeni kolesterol.

'Ukoliko netko već uzima lijek za kolesterol treba ga se i dalje držati a ne zamijeniti ga zelenim čajem', kaže voditeljica istraživanja Olivia Phung s kalifornijskog sveučilišta koja ističe da bi dodavanje zelenog čaja prehrani mogao postati jedan od načina da se poboljšaju razine kolesterola u krvi.

U okviru istraživanja analizirano je više ranijih istraživanja u kojima su ispitanici bili podijeljeni u skupine koje su od nekoliko tjedana do šest mjeseci pile zeleni čaj odnosno kapsule, dok je dio pio obojanu vodu odnosno kapsule koje nisu sadržavale katehine.

Rezultati pokazuju da je postignuto malo smanjenje kako ukupnog kolesterola tako i lošeg kolesterola kod prve dvije skupine ispitanika. Također je uočeno da je pijenje zelenog čaja bilo učinkovitije od kapsula s katehinima.

>>Zeleni čaj smanjuje simptome depresije

Rezultati su objavljeni u časopisu američkog udruženja za dijetetiku. (Hina)
 

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku