Integralne žitarice sprečavaju hipertenziju

  • Zagreb, 21.07.2009., 14:31
  • Autor: Mi. Dr.
  • 0 komentara

Visok unos integralnih žitarica i mekinja smanjuje incidenciju visokog tlaka u muškaraca, tvrdi nova studija.

 
 
 
 
Integralne žitarice (Foto: Getty)

Znanstvenici su analizirali podatke o prehrambenim navikama 31 684 zdravih muškaraca prosječne dobi 40 do 75 godina, pišu Vitamini.hr. Pokazalo se da visok unos integralnih žitarica smanjuje rizik od hipertenzije za 19 posto, dok unos mekinja to čini za 15 posto. Mehanizam djelovanja nije razjašnjen u studiji.

Integralne žitarice (Foto: Getty)

Integralne žitarice (Foto: Getty)

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku