Učenici, djeca od 11 godina, upisani u školu u Manchesteru i
malim mjestima blizu tog velikog industrijskog grada na sjeverozapadu Engleske, sudjelovat će primjerice u igri preuzimanja uloge namijenjenoj da im pomogne u svladavanju teškoća i stresa modernog života.
Tehnikama uvezenim iz SAD-a cilj je zaštititi djecu od depresije, tendencije prema samoomalovažavanju ili ih naoružati protiv fenomena fizičkog i psihičkog zlostavljanja učestalog među učenicima te dobi.
Djeca će moći isprobati vježbe disanja zamišljene da im omoguće sačuvati mir kad se roditelji svađaju i pomoći im da
relativiziraju događaje. Cilj vježbi je da shvate da se ne moraju osjećati odgovornima za događaje koje ne mogu kontrolirati, poput razvoda roditelja.
Projekt je pokrenut zbog zabrinjavajućeg porasta depresije i mentalnih bolesti kod djece u V. Britaniji. Prema najnovijim službenim statistikama, najmanje 10 posto učenika pati od
ozbiljne depresije koja uključuje samoubilačke misli.
Načelo satova sreće prvi put je primijenjeno u Engleskoj školske godine 2005./06. u Wellington Collegeu, privatnoj školi u Berkshireu, blizu Londona. tada su učenici koji su sudjelovali u programu imali 13 godina.