NASA objavila

VIDEO Potkopali teorije zavjere: Izvanzemaljci ipak NE napadaju!

Misteriozno lasersko svjetlo koje je na trenutak zasjalo pored Međunarodne svemirske postaje, pokrenulo je nove glasine o NLO-ima. NASA je tvrdnje pokopala već u startu.

NASA već neko vrijeme pušta prijenos uživo s vanjskih kamera na ISS-u, a jedan video koji je objavljen na YouTubeu i koji prikazuje pogled s ISS-a na Zemlju, na djelić sekunde uhvatio je i lasersku zraku pored stanice.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Otkrijte 'misterij' VIDEO Astronaut snimio NLO! Slika nije dostupna Više od 2 milijuna na sat Snimljena najbrža zvijezda u svemiru!

Snimka je nastala 5. prosinca u 9:20 sati po srednjeeuropskom vremenu, a neki NLO entuzijasti špekulirali su o tome da je riječ o signalima kojeg su izvanzemaljci poslali iz letjelice u orbiti na Zemlju, prenosi TechTimes.

VIDEO NASA objavila video koji pruža pogled u srce super tajfuna Hagupita

No gle čuda jer, istog dana, istog trenutka, iz Europskog južnog opservatoija (ESO), odnosno njegovog VLT teleskopa (Very Large Telescope) ispaljena je laserska zraka u svemir da bi se stvorila umjetna zvijezda na nebu. Riječ je o najnovijem sustavu laserske komunikacije i, dakako, nikakvom NLO-u.

To je potvrdio i Per Matthew Abrahamson, voditelj misije Optical Payload for Lasercomm Science (OPALS) u NASA-inom Jet Propulsion Laboratoryju (JPL).

NLO entuzijasti i teoretičari zavjera morat će pričekati neki autentičniji događaj za kojeg NASA, ESA, JAXA, Roskosmos, ISRO ili druge svemirske agencije nemaju nikakvo logično ili činjenično objašnjenje.