Kontroverzni dokumentarac

Šokantna tvrdnja: 'Zemlja je u centru svemira i sve se vrti oko nje'

Dokumentarac 'The Principle' razljutio je mnoge i prije početka prikazivanja.

Novi dokumentarac 'The Principle' (Načelo) toliko je kontroverzan da su ga znanstvenici, ali i ljudi koji su u njemu sudjelovali, osudili i prije nego su imali priliku pogledati ga. Riječ je o filmu koji obara najveće 'svete krave' moderne znanosti i tvrdi da je zemlja centar svemira, odnosno kako nije istina da Zemlja nije ništa posebno i da je nastala slučajno.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Otkriće hakera iz BiH Iza pedofilske Facebook grupe stoji maloljetni Hrvat?! Slika nije dostupna Google svijet Pa tko ne bi volio raditi na ovakvom mjestu?!

Australski profesor fizike John Gideon Hartnett tvrdi da postoji čvrsti dokaz kako se cijeli svemir vrti oko Zemlje i njezine galaksije. Naime, on je proučio lokacije oko 400 tisuća galaksija iz istraživanja Sloan Digital Sky iz 2005. godine i ostao zapanjen njihovim iznenađujućim oblikom i obrascem po kojem su raspoređeni, svi sa Zemljom u centru.

Evo što bi se dogodilo da nestanu svi ljudi sa Zemlje

'Kao da galaksije preferiraju ležati u nekom periodičnom razmaku od Zemlje', objasnio je u dokumentarcu.

'To je na neki način kao da kažemo da je naša galaksija negdje blizu centra svemira, a kada pogledate galaksije raspoređene svuda oko nas, one su poput svojevrsnih gigantskih školjki', rekao je.

'Otkriće uznemirilo ateiste'

Bob Sungenis, izvršni producent dokumentarca, objasnio je za CBS News zašto je takvo otkriće toliko uznemirujuće za ateiste i one koji vjeruju da Zemlja i čovječanstvo nisu nešto posebno ili centralno.

'Ako vjerujete u Veliki prasak, vjerujete i da je to jednostavna eksplozija bez posebnih obilježja. Nema nikakav centar. A ako nađete centar u toj velikoj masi, onda to znači da je to netko morao napraviti takvim. Iza toga stoji tvorac', rekao je.

Ideja da je zemlja centar svemira bila je prihvaćena dogma dok Koprenik u 16. stoljeću nije sugerirao da se ne vrti sve oko Zemlje. Na temelju Koprenikovog načela, moderna znanost uglavnom tvrdi kako je Zemlja još jedna besmislena rotirajuća sfera u nesvrhovitom i neplaniranom svemiru.

'Kako sam završio u tom glupom dokumentarcu'

Ispitujući to Kopernikovo načelo, dokumentarac je razljutio neka znanstvenike - čak i one koji su u filmu poput fizičara Lawrencea Kraussa, direktora projekta 'Origins' na sveučilištu u Arizoni.

U travnju je napisao članak pod naslovom 'Nemam pojma kako sam završio u tom glupom, geocentričnom dokumentarcu'. Napao je tvrdnju autora da je Zemlja u središtu i da je značajna.

FOTO Probudio ih čudan miris, a kad su izašli dočekala ih 'apokalipsa'

'Najbolje što svi možemo učiniti kada se suočimo s takvom gluposti ili ekvivalentnom gluposti koju promiču biblijski fundamentalisti koji tvrde da znanost podržava doslovno tumačenje biblije, je da je ignoriramo na javnim forumima, i da ne dajemo značaj autorima ovog smeća', rekao je.

Mnogi znanstvenici koji sudjeluju u filmu priznaju da njihove teorije o funkcioniranju svemira ne odgovaraju najnovijim podacima, piše CBN.

Michio Kaku, fizičar iz New Yorka u filmu kaže kako su znanstvenici razočarani kada eksperimenti pokažu da njihove teorije nisu točne. Priznaje i da najnovija znanstvena otkrića pokazuju kozmolozima da su njihove pretpostavke daleko od istine.

Krauss je u dokumentarcu govorio o zračenju koje prožima cijeli svemir kao 'kozmička mikrovalna pozdaina' ili 'sjaj Velikog praska'.

Naratorica u filmu, glumica Kate Mulgrew, rekla je kako je kozmička mikrovalna pozadina jedini izvor zračenja koji smo ikada otkrili, a koji dolazi do nas iz svih smjerova neba.

Sungenis je rekao kako su tri ispitavanja ovog zračenja pokazala istu stvar, a to je da su svemir i njegove galaksije raspoređeni oko Zemlje i Mliječnog puta.

'Galaksije su poredane u koncentričnim sferama oko Zemlje ili naše galaskije', kaže Sugenis.

Martin Selbrede, potpredsjednik zaklade Chalcedon objasnio je zašto je ovakvo otkriće monunemntalno.

'Ako smo mi značajni i ako postoji nešto značajno u našem domu, ovom planetu, onda ti koncepti imaju ogromne posljedice', rekao je u filmu.