Provokativna medijska kampanja koja se na malim ekranima i digital kanalima pojavila u srpnju slavi različitost i individualnost svakog muškarca. TV reklamu koja počinje rečenicom – Pločice, ma daaaj kome trebaju pločice kada imaš nos” vidjelo je već stotine tisuća gledatelja u Hrvatskoj.
Axe slavi individualnost i bori se protiv uvriježenih stereotipa muževnosti, koji ograničavaju muškarce da budu ono što jesu i izraze svoje pravo “ja”. Kao odgovor na to Axe lansira novu premium liniju proizvoda za muškarce koja se sastoji od sofisticiranih mirisa za svaki dan (Daily Fragrance) i premium gelova za tuširanje - u 3 moderne mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.
Axe Daily Fragrance je miris za svaki dan, koji se nanosi na vrat, zglobove i odjeću, upravo poput parfema. Osim linije sofisticiranih mirisa za svaki dan, Axe lansira i liniju premium gelova za tuširanje, u iste 3 mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.
Axe poziva sve muškarce širom svijeta da pronađu magiju u sebi. Axe. Find your Magic.
-
Neće biti mandatar
Nakon što je od njega odustao i SDP, što je preostalo Milanoviću? "Operacija nije uspjela, ali..."
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
Iz minute u minutu
Predstavnici manjina prelomili: "Podržat ćemo ga za predsjednika Sabora"; bivša ministrica: "Velika koalicija HDZ-SDP za Hrvatsku bi bila najmanja šteta"