Neobična zvijezda

Astronomi uzbuđeni: 'Možda smo pronašli izvanzemaljske megastrukture'

Ukratko rečeno, već za nekoliko mjeseci bi mogli dobiti potvrdu onoga u što mnogi vjeruju - da doista nismo sami u svemiru.

Čini se da nam u zadnje vrijeme iz svemira stižu isključivo uzbudljive vijesti. Posljednja kaže da su astronomi pronašli zvijezdu koja je možda okružena izvanzemaljskim megastrukturama!

Pročitajte i ovo Radovi na aglomeraciji u karlovačkoj Zvijezdi - 1 Obnova iz pakla Žena upala u iskopanu rupu duboku tri metra, radove kao da izvodi tvrtka A je to, a neki su u suzama zvali gradonačelnika Zbog radova u Zvijezdi pucaju i nove zgrade - 4 Građani Zvijezde u očaju Najveći projekt u povijesti grada pretvara se u katastrofu: ''Urušavaju se stare i nove zgrade, vlada opća nesigurnost''

Nije riječ ni o kakvoj šali, zvijezda o kojoj govorimo nosi naziv KIC 8462852, te se nalazi povrh Mliječnoga puta, između zviježđa Labuda i Lire.

Astronomi su je prvi puta primijetili 2009. godine zahvaljujući teleskopu Kepler, te su je isprva proučavali u želji da doznaju postoji li mogućnost da oko nje kruže planeti nalik Zemlji.

VODA NA MARSU Ugledni hrvatski astrofizičar otkriva značaj velikog NASA-inog otkrića

Međutim, ubrzo je otkriveno da ta zvijezda emitira iznimno čudne uzorke svjetlosti, a 2011. godine je grupa znanstvenika otkrila da je zvijezda okružena masom tvari u vrlo uskoj formaciji.

"Fasciniran sam time kako zvijezda ludo izgleda. Izvanzemljani su uvijek posljednja teza koju uzimamo u obzir, no to što vidimo oko nje izgleda upravo kao nešto što bi 'alieni' mogli izgraditi", izjavio je astronom sa sveučilišta Penn State Jason Wright, čije mišljenje dijeli još nekoliko stručnjaka.

NASA OBJAVILA VELIKO OTKRIĆE 'To je izazov na kojem radimo'

Naravno, znanstvenici za neobične strukture koje okružuju zvijezdu još uvijek traže i 'prirodna objašnjenja', no sve se dosadašnje teorije čine malo izglednima, pa i ona da je neka druga zvijezda oko KIC 8462852 privukla niz kometa.

Zato će u siječnju postaviti opremu usmjerenu prema toj neobičnoj zvijezdi, a hoće li uspjeli otkriti valne duljine koje pripadaju tehnološki naprednoj civilizaciji, ostaje nam svima da pričekamo i doznamo.