Juri prema Suncu

VIDEO Fascinantna snimka kometa koji bi se mogao raspasti

Objavljena je fascinantna snimka putanje ISON-a, kometa koji prolazi izrazito blizu Sunca, zbog čega bi se mogao raspasti.

NASA je objavila fascinantnu snimku kometa ISON-a, na kojoj se vidi njegova putanja tijekom pet dana - od 20. do 25. studenoga.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna TELESKOPI GA PRATE SPEKTAKL 'S NEBA' Planet Merkur vidljiv u tranzitu između Zemlje i Sunca Slika nije dostupna Pakirajte kofere 7 događaja kojima možete svjedočiti samo u 2016.

Na snimci, koju je zabilježila posebna oprema na letjelici STEREO, Sunce se nazire s desne strane, Zemlja je u središtu, Merkur gore lijevo, dok ISON juri prema Suncu 'ispod' Zemlje.

Komet ISON približava se Suncu

Sudbina ovog kometa je prilično neizvjesna, s obzirom da prolazi izrazito blizu Sunca. Čak i ako 'preživi' vrućinu, prijeti mu Sunčeva gravitacija, zbog čega bi se mogao raspasti.

Komet su u rujnu 2012. otkrila dva astronoma amatera uz pomoć Ruske međunarodne znanstvene optičke mreže (ISON), po kojoj je komet i dobio ime.

U vrijeme otkrića bio je izuzetno sjajan, s obzirom na veliku udaljenost iza orbite Jupitera, najavljujući veliki svemirski spektakl kad se približi Suncu.