Sve je više informacija kako Facebook u posljednje vrijeme ima 'problem s tinejdžerima' – među više od milijardu korisnika ove mreže nalaze se i roditelji pa čak i djedovi i bake tinejdžera tako da mnogim mladima Facebook jednostavno više nije cool. Umjesto Zuckerbergove mreže, tinejdžeri sve više koriste mreže poput Instagrama (kojeg je kupio upravo Facebook), Tumblra (kojeg je kupio Yahoo) te Snapchata.
Pročitajte i ovo
Panika na internetu
Internetom hara virus: Na ovim stranicama lozinke morate promijeniti ODMAH!
Napali je sa svih strana
Fotografija koja je izazvala bijes na internetu
Samouništive poruke i fotografije: Za što bi koristili ovu aplikaciju?
Mark Zuckerberg ranije je već pokušao kupiti Snapchat te je jednom od osnivača i izvršnom direktoru ove kompanije Evanu Spiegelu ponudio jednaku cifru koju je ponudio i Instagramu – milijardu dolara. No, za razliku od Kevina Systroma koji je prihvatio Zuckerbergovu milijardu, Spiegel je odbio ovu ponudu. Na USA Todayu kažu kako Mark Zuckerberg i dalje nije odustao te je Spiegelu dao novu ponudu za koju je mislio da se ne odbija te je za kupovinu Snapchata Facebook navodno ponudio čak više od 3 milijarde dolara, ali odgovor je i dalje bio – ne.
Razlog zbog kojeg je Snapchat odbio toliku svotu jest što kompanija trenutno pregovora s brojnim investitorima koji su spremni kupiti udio u Snapchatu po puno većoj tržišnoj vrijednosti te kineski Tencent Holdings želi kupiti udio po procijenjenoj vrijednost od 4 milijarde dolara. Kao i uvijek u ovakvim situacijama, iz Facebooka i Snapchata ne žele komentirati ove glasine, no s obzirom na posljednje događaje na tržištu (akvizicije vrijedne milijarde dolara, popularnost Snapchata među tinejdžerima), velika je vjerojatnost da je Zuckerberg zaista spreman dati taj novac za kupovinu Snapchata koji, baš kao u Instagram prije akvizicije, trenutno nema izvor zarade te je besplatan za korištenje.
Ova je kompanija odbila Zuckerbergovih MILIJARDU dolara!
Putem Snapchata korisnici mogu slati poruke i fotografije koje s telefona nestaju nakon desetak sekundi, a iako je sličnu aplikaciju predstavio i Facebook (Poke), ona nije niti blizu toliko popularna. Sada je pitanje hoće li Facebook odustati od Snapchata ili će još povećati svoju ponudu, a analitičarka Julie Ask iz Forrestera smatra da, ako Facebook želi povećati svoj utjecaj među tinejdžerima, morat će se okrenuti aplikacijama koje mladi najviše koriste, odnosno Snapchatu.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook