Vrlo jasan stav

Znanstvenici o vječnom pitanju 'Jesmo li sami?': 'Ma dajte molim vas'

Poznati znanstvenici iz serijala 'Jesmo li sami?' koja će se emitirati mjesec dana na 'Science Channelu', tvrde da je Mliječna staza toliko velika, da statistički govoreći, nema sumnje da izvanzemaljci postoje.

Prvi nastavak spomenute emisije 'Izvanzemaljci: Potpuni vodič' će se premijerno prikazati večeras, uz gosta poznatog fizičara Michia Kakua, koji ima prilično jasan stav o životu u svemiru.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Godina prepuna događaja OVO su najvažniji događaji u znanosti 2013. godine Slika nije dostupna Znanstvenici otkrivaju Gotovo 9 milijardi zvijezda u našoj galaksiji ima planete poput Zemlje

>> 'Neću vam reći koliko je izvanzemaljaca među nama da ne izazovem paniku'

'Neki znanstvenici tvrde da smo vjerojatno jedini oblik života u svemiru. Ma dajte molim vas, koliko je uopće zvijezda tamo? Teleskop Hubble vidi samo sto milijardi galaksija, a šta je s ostalima? Svaka galaksija se sastoji od 100 milijuna zvijezda. Vi izračunajte. Definitivno je još neko tamo', poručuje je Kaku, a prenosi Huffington Post.

NASA-in teleskop Kepler je otkrio postojanje velikog broja planeta u našem galaktičkom susjedstvu, kao i broj planeta koji su slični Zemlji, produbljujući razmišljanja kako na njima postoji život.

'Tamo je čitava sila planeta koji uopće nemaju veze s planetima iz naše galaksije. Česta vrsta planeta je Vodeni svijet - planet u potpunosti prekriven vodom i dubokim oceanima' ističe astrobiolog Lewis Dartnell. Objasnio je i kako bi mogli izgledati ti oblici života, ako uopće i postoje.

'Za početak, morali bi imati par očiju, oči lovca. Također moraju imati i razvijene udove, koji mogu izraditi alate, strojeve i na kraju, svemirski brod. I treće, jezik, kako bi generacije mogle međusobno komunicirati', kaže Kaku.