Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Kao da ne postoje…

Imate li i vi ovaj problem? Evo zašto je Facebook za neke korisnike 'pravi pakao'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kada nitko ne reagira na njihove objave, korisnici se osjećaju kao da uopće ne postoje, kao da su nevidljivi i nevažni

Brojna istraživanja o najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu pokazala su kako Facebook može imati jako negativan utjecaj na svoje korisnike i utjecati na smanjenje njihovog samopouzdanja. Naime, s obzirom da veliki broj ljudi na ovoj mreži objavljuju statuse i fotografije s kojima se hvale i pokazuju 'kako im je dobro u životu', odnosno objavljuju fotografije izlazaka, druženja, putovanja i slično, dio korisnika, gledajući kako se njihovi prijatelji s Facebooka dobro provode, smatraju kako oni vode prilično dosadne živote i kako im se ništa specijalno ne događa, što utječe na njihovo raspoloženje i samopouzdanje.

Pročitajte i ovo Peđa Grbin - 2 pobuna u zagrebačkom ogranku Problemi u SDP-u: Na sjednici riješena jedna mini kriza Poziv: Željko Mihoković - 2 POZIV DOMAGOJA MIKIĆA Velika pobjeda malog čovjeka: Važna promjena za svu teško bolesnu djecu i njihove obitelji

No, nisu samo statusi i fotografije njihovih prijatelja jedini uzrok smanjenju samopouzdanja osoba koje koriste Fejs, već na njihovo raspoloženje utječe i interakcija s prijateljima s ove mreže, odnosno koliko će im puta prijatelji lajkati i komentirati statuse i fotografije koje objavljuju.

Tamna strana Fejsa: Statusi na Facebooku mogu otkriti tko je psihopat!

'Ignoriranje na Facebooku je psihološki pakao za korisnike', komentirali su na Cnetu rezultate istraživanje kojeg su proveli znanstvenici u Australiji i koje je pokazalo kako je veliki broj korisnika ove mreže 'ovisan' o lajkovima i komentarima te je upravo to jedini razlog zbog kojeg objavljuju brojne statuse i fotografije na Facebooku.

Znanstvenici su ovo istraživanje proveli dvije faze – u jednoj je dio korisnika redovno objavljivao stvari na Facebooku, dok su drugi bili samo pasivni korisnici (nisu ništa objavljivali), dok su u drugoj fazi svi korisnici trebali objavljivati što više sadržaja na ovoj mreži. No, pola korisnika koji su sudjelovali u ovom istraživanju nisi bili svjesni da su im računala namještena tako da ne primaju nikakve reakcije (lajkove i komentare) na stvari koje objavljuju na Facebooku.

Zbog toga što su mislili da nitko nije reagirao na njihove objave, oni su se osjećali kao da uopće ne postoje, kao da su nevidljivi i nevažni, što je rezultiralo gubitkom samopouzdanja i osjećaja pripadnosti.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene