Martin Buggy i Melissa Edyvean dobar dio svoje poslovne karijere bavili su se marketingom, ali željeli su da im posao, ma kakav god on bio, bude podređen privatnom životu. 2005. godine pokrenuli su svoju kompaniju za proizvodnju i distribuciju proizvoda kojim se uopće nisu bavili do tada - prahom za pića.
Jedan od način da se ostvari podređivanje posla privatnom životu jest izgraditi kompaniju oko proizvoda koji se može prodavati i dok vi spavate, posao koji se ne oslanja na sate koje ćete naplatiti klijentima, jer upravo to ograničava vašu zaradu brojem sati koje radite, napisao je Business Insider u priči o njima.
Ovo je grad koji ima i više novca nego mu je potrebno
Kompanija Bondi Chai dosjetljivog bračnog para, proizvodi i distribuira mješavine praha za napitke. Njezini su osnivači ovaj mjesec osvojili nagradu za mikro poslovanje zbog modela outsourcinga kojeg koriste.
'Bili smo koncentrirani na izgradnju svog životnog stila i pronalaska posla koji će se uklopiti u naš život, a ne obrnuto', rekao je Buggy. Taj model koji uključuje ugovaranje poslova za najvažnije segmente poslovanja, omogućio je paru da zarađuje oko dva milijuna dolara godišnje. A s obzirom da se nakon ove nagrade o njima proširila riječ u cijelom svijetu, vjerojatno je da će im se dobit uvećati.
'Bili smo koncentrirani na izgradnju svog životnog stila i pronalaska posla koji će se uklopiti u naš život, a ne obrnuto', rekao je Buggy.
Outsourcanje smanjuje pritisak, omogućuje im da putuju, održavaju dugovanja na niskoj razini i žive gdje god žele. Ideja o outsourcingu izrasla je iz želje da se ne postane uključen u proizvodnju i distribuciju proizvoda. 'Nismo znali kako da napravimo proizvod, a nismo ni željeli naučiti. Mi smo radili u marketingu', kaže Buggy.
Osnivači su s jednom stranom ugovorili proizvodnju Bondi Chaija, a s drugom logističku kompaniju koja se brinula o potrebama skladištenja i distribucije proizvoda diljem kafića diljem Australije. 'Taj model za nas funkcionira i zadržali smo ga cijelo vrijeme, posljednjih sedam godina', rekao je Buggy.
'U našem je vlasništvu brand, recept i imamo izgrađenu distribucijsku mrežu', dodaje Buggy. Vođenje poslovnog modela uz pomoć outsourcinga, napominje, omogućava manje troškove. 'Standardna industrijska konvencionalna mudrost jest da ukoliko možete, uložite trećinu, trećinu zadržite za sebe i trećinu date drugima', napominje Buggy filozofiju kojom se vodi u poslovanju. Upravo im model outsourcinga kojeg koriste omogućuje da novac raspodjeljuju na taj način.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka
-
Iz minute u minutu
Grmoja potvrdio plan oporbe u Saboru, SDP-ovac otkrio koga nisu zvali: "S njima nismo očekivali formirati većinu"
-
Paprena cijena
"Za 9 kilometara naplatio mi je čak 105 eura": Pogledajte nevjerojatno objašnjenje taksista