Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Paze na imidž!

BP kupio termin 'naftna mrlja' na tražilicama

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nakon incidenta s istjecanjem nafte, koji je još uvijek aktualan, BP se odlučio pobrinuti za svoj imidž.

BP je kupio termin 'naftna mrlja' na Googleu i Yahoou kako bi upravljao svojim imidžem i izbjegao dostupnost kompletnom valu kritika. Sada kada korisnici interneta utipkaju u tražilicu 'naftna mrlja' (engl. oil spill) dovest će ih se na stranice 'Saznajte više o BP-ovoj pomoći ', prenosi Daily Mail. 'Kupili smo termine pretraživanja na tražilicama poput Googlea kako bi olakšali ljudima da se informiraju o našim naporima u zaljevu,' rekao je glasnogovornik BP-a.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Pao pritisak u bušotini Alarmantno: Nafta curi nedaleko od bušotine? Slika nije dostupna Hladan tuš BP: Bez uzbuđenja, prekid istjecanja je privremen!

>> Još se ne zna koliko nafte istječe iz bušotine

Ova ekološka katastrofa smanjila je popularnost i samom predsjedniku Baracku Obami. 69 posto Amerikanaca nije zadovoljno reakcijom na istjecanje nafte iz bušotine. Čelnik BP-a, Tony Hayward, pokupio je negativne kritike nakon izjava da će 'utjecaj na okoliš biti vrlo malen'. Podsjetimo, još uvijek je nepoznato koliko nafte istječe u zaljev, a upravo o tome ovisi koliku će globu BP morati platiti.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene