Ovim spotovima će vas EU uvjeravati da zaokružite 'ZA'!
Piše Martina Bolšec,
12. prosinca 2011. @ 20:48
A da Europska unija, unatoč trenutačnim problemima, donosi niz pogodnosti - građane Hrvatske sljedećih će tjedana pokušati uvjeriti delegacija Europske unije u Hrvatskoj. Delegacija kreće u kampanju čiji je krajnji cilj što više zaokruženih ZA na referendumu.
Podijelite
Na najčešća pitanja i strahove hrvatskih građana oko ulaska u Europsku uniju delegacija Europske unije na duhovit način odgovara u pet televizijskih spotova. 'Pokušali smo gledateljima nebirokratskim načinom pokazati prednosti koje će dobiti ulaskom Hrvatske u Uniju', rekao je Paul Vandoren.
Spotovima građane žele potaknuti da razmisle prije nego što izađu na refrendum.
'Naša namjera nije bila napraviti kampanju koja bi građane prislila da na referendumu zaokruže 'da', uvijek smo govorili da je objektivno informiranje najvažnije', smatra Vandoren.
Tri dana nakon povijesnog potpisivanja u Bruxellesu točan datum referenduma i dalje nije poznat. Buduća ministrica vanjskih poslova Vesna Pusić rekla je kako je realno očekivati da će se referendum održati u veljači.
O mogućnosti da većina građana na referendumu ipak zaokruži 'ne' se ne razmišlja. 'Ne bi bilo prigodno razgovarati o tome što bi bilo da građani zaokruže ne na referendumu. Relativno sam optimističan da će odaziv biti dobar i da će građani biti za pristupanje Europskoj uniji', kazao je Vandoren.
Ipak, mišljenja građana još uvijek su različita. 'Podržavam aposlutno, mlada sam, želim otvorene granice, želim putovati, sve to mislim da je u apsolutno za', kazala je jedna djevojka. 'Najviše se bojim toga da ćemo svi pasti u bankrot, to je prvo. Još će nas više opljačkati', rekao je jedan muškarac.
Paul Vandoren istaknuo je kako se od nove vlasti i nove oporbe očekuje suradnja u informiranju građana u kampanji uoči refrenduma. A od građana očekuju da razmisle.