Obavijesti Video Pretražite Navigacija
duguje i potražuje oko 52 milijuna kuna

Varaždin: 'Svaki dan iz ormara ispadaju novi kosturi’

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Varaždinski gradonačelnik Goran Habuš i njegovi zamjenici Natalija Martinčević i Vjeran Radelić na konferenciji za novinare u gradskoj vijećnici izvijestili su o stanju gradskih financija zatečenu kad su preuzeli vlast prije otprilike mjesec dana, o kojem će izvijestiti gradsko vijeće na sjednici u ponedjeljak.

Zamjenik gradonačelnika Radelić izvijestio je da je 7. studenog, kad su preuzeli vlast,

grad dugovao oko 52,560.000 kuna Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Treba provesti javni natječaj Zmajlović poručio Varaždincima: 'Novac i rješenje za varaždinske bale postoji' Slika nije dostupna Moguća ovrha VARAŽDINU PRIJETI BANKROT Gradskim stanovima istekao rok za vraćanje 9,3 milijuna kuna

, a potraživao oko 52,175.000 kuna. ‘Ti podaci ne bi toliko zabrinjavali da dublja analiza ne pokazuje da nekih obveza i tražbina i ne bi trebalo biti’, rekao je Radelić, navevši kao primjer da je grad još i danas dužan oko 850.000 kuna za organizaciju Svjetskoga rukometnog prvenstva 2009.


Kako bi se povećala naplativosti, trebalo bi sniziti cijenu komunalnog doprinosa, ustvrdio je gradonačelnik, dodavši da grad potražuje oko 13,5 milijuna kuna komunalnog doprinosa pa su pokrenute ovrhe za oko šest milijuna kuna za pravne i za oko 1,2 milijuna kuna za fizičke osobe.

Zamjenica gradonačelnika Natalija Martinčević istaknula je da svaki dan iz ormara ispadaju ‘novi kosturi’ te da, otkako su u početku listopada preuzeli vlast, otkrivaju gradske obveze koje im nisu bile poznate ni kao gradskim vijećnicima, niti su bili navedeni o izvješću o primopredaji vlasti koje im je predao dotadašnji zamjenik gradonačelnika s ovlastima gradonačelnika Zlatko Horvat.

Kao primjere navela je parnicu između varaždinske tvrtke Novogradnje i grada koja traje od 2007., a povezana je sa sanacijskim radovima na zgradi varaždinskoga Tehnološkog parka, ‘tešku’ 1,425.000 kuna, te 1,7 milijuna kuna za plaćanje vatrogasnih vozila, nabavljenih 2009. i 2010.

Na sjednici gradskog vijeća trebalo bi se raspravljati i o prijepornim ugovorima s T7-Grupom koje istražuju USKOK i DORH. T7-Grupa je u vlasništvu Davora Patafte koji je zajedno s bivšim gradonačelnikom Ivanom Čehokom osumnjičen da je sudjelovao u zlouporabama kojima je grad oštećen za višemiljunsku svotu.

Gradonačelnik je izvijestio da su prije dva tjedna održali sastanak s predstavnicima T7-Grupe koji su tada dali do znanja da od ugovorena ne odustaju, bez obzira na to što su pod istragom. ‘Rečeno im je da obveze koje proizlaze iz tih ugovora grad neće moći realizirati, jer bi u tom slučaju trebalo zaustaviti sve drugo. Grad je prije tjedan dana T7-Grupi uputio prijedlog rješenja, ali odgovor dosad nije stigao’, rekao je Habuš te dodao da se nada da će stići do kraja dana ili sljedećeg tjedna.

Grad je T7-Grupi predložio utvrđivanje obveza grada i Javne ustanove Gradski stanovi na temelju kupnje nekretnina za program POS-a na predjelu Vilka Novaka II - u vezi s promijenjenim okolnostima i pronalaskom rješenja koja bi bila najprihvatljivija gradu i građanima. Uz to, predložio je sporazummni raskid ugovora vezanih uz POS na Banfici i ugovora o zajedničkoj suradnji u provedbi projekta ulaganja u razvoj varaždinske zračne luke te odustajanje od ugovora vezanih uz mehaničko-biološku obradu (MBO) komunalnog otpada u Brezju.

Vrijednost potencijalnih obveza grada po dosadašnjem ugovoru za POS na lokaciji Vilka Novaka II bila bi 4,5 milijuna eura, a ugovori vezani uz POS na Banfici gradski bi proračun u nekoliko idućih godina opteretili za 4,2 milijuna eura, rekao je Habuš te dodao da financijsko opterećenje zbog ugovora o MBO-u, koje bi najvećim dijelom trebali podnijeti građani i grad, iznosi 20 milijuna eura. (Hina)

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene