Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Proizvođači razočarani

Turisti jedu uvoznu hranu, a domaći proizvođači zbrajaju minuse

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Uspješna je turistička sezona iza nas. I već se, hvali se ovih dana resorni ministar turizma, akitvno priprema ovogodišnja. Prihodi od turizma premašuju 10 i pol milijardi eura. Nažalost, velik dio tog novca nije ostao u Hrvatskoj. Dok su turisti jeli uvoznu hranu, domaći proizvođači zbrajali su minuse i otpuštali radnike.

Baranjsko vino nikako da nađe put do Jadranskog mora. ' Za vrijeme turističke sezone prodamo najmanje vina na moru', rekao je Damir Josić, vinar iz Baranje. No, ni baranjski kulen ne stiže lako do morskih restorana. 'Do sada nije bilo neke suradnje. To smo sve nešto preko prijatelja. Nazovi ovog pa piaj je li treba pet kulena ili deset, boriš se', rekao nam je proizvođač kulena Sanel Rajković.

Pročitajte i ovo Turistička elita u Londonu - 5 Veliki turistički sajam Turistička elita okupila se u Londonu: I hrvatske snage su tamo, bilježimo nevjerojatan rast posjeta, a jedan grad čini se da je obožavan Spot HTZ-a i video stock lijepa naša... Ovo je hit! Za promociju hrvatskog turizma koristili video iz Norveške?

I ova je Vlada obećala da će spojiti plavu i zelenu Hrvatsku. Ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina je u Dnevniku Nove TV prije 6 mjeseci rekao: 'Na meni i kolegi Ostojiću je velik posao da nešto što je bila floskula dugogodišnja pretvorimo u djelo'.

>> Prihodi od turizma u prvih 9 mjeseci 2012. skočili za 3,9 posto

Prije šest mjeseci ministar poljoprivrede je tvrdio je da turisti jedu 80 posto hrane iz uvoza, dok ministar turizma danas ima neke sasvim druge brojke. 'Od ukupnog pića koje se troši u hrvatskom turizmu, domaća komponenta je 90 posto, a hrane 70 posto', rekao je ministar turizma Veljko Ostojić. Dva ministra, dvije statistike. Kako god, turizam je velika prilika za hrvatske proizvođače hrane. 'Ja se nadam da će naši proizvođači tu priliku iskoristiti i da će hrvatski turizam u budućnosti imati sve više domaće komponente', reko je Ostojić.

Lakše je reći, nego prodati proizvod. Proizvođači su razočarani. 'Narod bi rekao- tresla se brda, rodio se miš', rekao je Damir, vinar iz Baranje. Proizvođači bi već danas trebali imati sigurnog kupca za svoje proizvode jer u lipnju, kad turisti stignu, je kasno. Na kraju, ni kulen se ne pravi u ljeto. Spoj Zelene i Plave Hrvatske još uvijek samo floskula.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene