Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Tri zlata odnijeli 'Bruketa i Žinić' i 'Brandoctor'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Dizajnerski studio i marketinška agencija "Bruketa i Žinić" te "Brandoctor" kao sestrinska tvrtka osvojili su tri zlatne medalje na specijaliziranim sajmovima i natječajima u New Yorku - obje su tvrtke osvojile po jedno zlato na Graphisu, a "Bruketa i Žinić" osvojio je zlato i na "New York Festivals".

Njujorški "Graphis" dodijelio je zlato ambalaži "Chiavalon", koja će biti uvrštena u "Graphis Design Annual 2008", jednu od najvažnijih svjetskih publikacija grafičkog dizajna.

Pročitajte i ovo Avion Boeing Jedan u nizu Novi incident na letu: Zbog bizarnog incidenta 176 putnika vraćeno u New York Aleksandar Vučić reagirao i slovenski premijer Novi Vučićev skandal, brutalno izvrijeđao Slovence: "Odvratni su, nikad im se neću ispričati"

Na istom natječaju zlatom je nagrađen "Brandoctorov" logotip "Gajba". Ideja logotipa za istoimeni zagrebački kafić bila je igra riječju gajba, koja označava i spremnik za boce, no i ugodno mjesto za stanovanje ili izlazak.

Na uglednome "New York Festivalsu" nagradu je dobio "Ulomak iz vječne rasprave o srcu", šesti godišnji izvještaj koji je za "Podravku" pripremila marketinška agencija "Bruketa i Žinić".

"New York Festivals" jedan je od najvažnijih natječaja u svijetu dizajna i tržišnog komuniciranja. Više od pola stoljeća odabire najbolje radove i uvrštava ih u svoj godišnjak.

"Bruketa i Žinić" jest najnagrađivanija hrvatska marketinška
agencija. Ima 60 stručnjaka za dizajn i tržišno komuniciranje koji svakodnevno osmišljavaju kampanje za mnoge hrvatske tvrtke.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene