Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Walking Tour

Tako se radi posao: Turistički vodič iz Zadra postao hit

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
'Cilj mi je da turisti odu kao prijatelji', otkriva tajnu uspjeha Šime Botica.

Da se dobar glas daleko čuje informacija je koju već znate, no interesantno je primijetiti i koliko može sezati u ova moderna, internetska vremena.

Pročitajte i ovo Kruzer Norwegian Cruise Line Krstarenje iz noćne more Putnici jurili kroz šest država kako bi uhvatili kruzer koji ih je ostavio na obali: "Među nama ima teških bolesnika!" Konkretne turističke brojke - 3 Turizam u Hrvatskoj Po Uskrsu se sezona poznaje: Uspoređujući ovaj datum s lanjskim, gostiju je nešto manje, ali zbog jedne stvari taj podatak ne treba zabrinjavati

Posjetite li, primjerice, TripAdvisor, najpopularniju internetsku stranicu na svijetu posvećenu putovanjima i upišete li u njegovu tražilicu Zadar, TripAdvisor će vam odmah ponuditi "Zadar Walking Tour", odnosno da upozate Šimu Boticu, 37-godišnjeg turističkog vodiča.

Boticu su, naime, njegove mušterije do te mjere nahvalile da je to pravi užitak čitati, a šarmirao je doslovno ljude sa svih strana svijeta, od Austrije do Australije.

Tako jedan Irac o Botici piše da je naprosto nevjerojatno koliko voli svoj posao i Zadar, dok ostali u prvome redu ističu njegovu profesionalnost, ljubaznost i, jasno, poznavanje grada i njegove povijesti.

Upravo su te silne preporuke Botici omogućile da proširi posao i zaposli još dvije djevojke, koje su, sudeći prema komentarima, također svojim znanjem i pristupom očarale goste.

Botica turiste po gradu vodi u manjim grupama kako bi za svakog pojedinca našao vremena, a šetnju koja traje stotinu minuta naplaćuje stotinu kuna.

"Budući da je ponuda bila usmjerena na masovniji turizam, odlučio sam se na nešto potpuno drukčije, na individualne obilaske kako bih gostima dao priliku da zavire u sve skrivene kutke i osjete pravi ritam grada", otkrio je u razgovoru za Zadarski.hr Botica, koji je pojasnio i da se struktura gostiju promijenila zahvaljujući dolasku takozvanih low-cost zrakoplovnih kompanija.

Tako su u Zadar u sve većem broju počeli dolaziti mlađi turisti iz zapadne Europe u vlastitom aranžmanu, koji od Botice svašta čuju i nauče, od toga kako se cjenkati na tržnicama, do toga kako ne dopustiti da ne kupe "falšu" ribu. 

"Gosti najviše cijene kad vide strast i iskrenost, a moj je cilj da na šetačku turu gradom dođu kao gosti i odu kao prijatelji", pojašnjava Botica tajnu uspjeha. 

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene