Promotivni spot započinje snimkama hrvatskih ribara i glasom koji govori: "Sjećam se podijeljene Europe i Hrvatske same na grubom moru. Ali, vratili smo se kući i naš put tek počinje."
Osim toga, u spotu su prikazani i Nikola Tesla, Rijeka – Europska prijestolnica kulture 2020. godine. – hrvatski nogometni uspjesi i tvornica Rimac automobila.
Spot završava riječima: "Kada zajedno igramo, zajedno pobjeđujemo i slavimo poput obitelji. Mi smo Hrvatska. Mi smo Europa, snažna Europa u svijetu punom izazova."
Najčitanije
-
Užas u Dalmaciji
Tragedija u Makarskoj! Ženi pozlilo nakon što ju je muškarac gurnuo i udario joj psa, preminula je
-
"Prljavi doktor"
Doktor se seksao sa ženama u ordinaciji dok su pacijenti čekali na red, poslao gotovo 200 snimki medicinskoj sestri i ljubavnicama
-
Iz minute u minutu
Oglasio se HDZ-ov Tomo Medved o pregovorima s DP-om, šef Suverenista o novom raskolu na desnici: "Je li ona novi Zekanović, novi žetončić?"