Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Josipović objavio financijsko izvješće o donacijama za kampanju

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Aktualni predsjednik Ivo Josipović objavio je danas na stranici Josipovic.hr izvješće o donacijama za svoju tekuću predsjedničku predizbornu kampanju.

Prema objavljenom izvješću, aktualni predsjednik i predsjednički kandidat za novi mandat na Pantovčaku, Ivo Josipović, od 26 kolovoza do 19. prosinca dobio je ukupno 2.073.205 kuna. Potrošio je 5,4 milijuna kuna, stoji u izvješćima koja su u ponedjeljak objavljena na Josipovićevim službenim stranicama.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Ne slažu se oko 'maršala' Grabar Kitarović: Tito je bio diktator!; Josipović: Bio je povijesna ličnost! Slika nije dostupna Najneizvjesniji predsjednički izbori Burna rasprava - Grabar Kitarović: Ja ne znam lagati; Josipović: Ja sebe ne smatram lašcem

Četvrtinu prikupljenog novca, ukupno pola milijuna kuna, Josipović je dobio od pet tvrtki: Intrag, Zagreb-inženjering, Internet jelovnik i Trifolium iz Zagreba te Anabbela iz Belog Manastira - svaka mu je donirala po sto tisuća kuna.

Najvažnija debata predsjedničke utrke - Mislav Bago sučeljava kandidate

Od zagrebačke tvrtke Emteze dobio je 80 tisuća kuna, tri osiguranja: Euroherc, Agram i Jadransko donirali su mu po 50 tisuća kuna, koliko je dobio i od pulskog Tehnomonta, zagrebačke Sv. Group. Tvrtke Orbico i Orbico Beauty Josipovićevu su kampanju 'pojačale' sa 50 tisuća i 30 tisuća kuna, vlasnik tih tvrtki Branko Rogić dao je 30 tisuća kuna.

Tvrtke kandidatu mogu donirati najviše 200 tisuća kuna, fizičke osobe, dakle građani i obrtnici, najviše 30 tisuća kuna. Donacije mogu biti novčane, robne te u vidu usluge.

Građani koji su odlučili donirati Josipovićevu kampanju učinili su to izdašno - široj javnosti nepoznati pojedinci uplaćivali su i po 20 tisuća, 25 tisuća, 30 tisuća kuna. Bilo je i građana koji su uplatili po sto kuna, no takvi se doslovno mogu izbrojati na prste jedne ruke.

HNS-ovci Ivan Vrdoljak, Srećko Ferenčak, Anka Mrak Taritaš, Vesna Pusić, Andrea Zlatar dali su po 30 tisuća kuna, Predrag Štromar i Boris Blažeković po 15 tisuća kuna, 12 tisuća kuna uplatila je Tamara Obradović Mazal, šefica Josipovućeva izbornog stožera.

Josipović je objavio i troškove promidžbe i medijskog oglašavanja, a najveći iznos plaćen je Millenium promociji d.o.o. u iznosu od 2.085.594 kune. To je oko 12.000 kuna više od ukupnog broja prikupljenih donacija.

Josipović je do sada za kampanju prikupio oko šest milijuna kuna, od građana i tvrtki prikupio je 2,1 milijun kuna, a ostatak od političkih stranaka koje su podržale njegovu kandidaturu.

Donacije i troškovi nisu konačni, odnose se na razdoblje do 19. prosinca. Donacije se mogu prikupljati do završetka promidžbe, dakle, do ponoći 26. prosinca.

Osam milijuna kuna iznos je koji svaki od četvero kandidata za predsjednika države može potrošiti na promidžu. Ne izabere li se predsjednik ili predsjednica u prvom krugu, za dvoje kandidata koji uđu u drugi taj se iznos može povećati do 1,6 milijuna kuna.

Puno izvješće priloženo je u tekstu, a možete ga pogledajti i OVDJE. (B.V./Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene