Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Četvrti po redu

Počeo Weekend Media Festival

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Predavanjem glavnog operativnog direktora američke kompanije 'Havas Media North America' te marketinškog stručnjaka Sashe Savića na temu 'Komunikacija u realnom vremenu' danas je u staroj tvornici TDR-a u Rovinju počeo radni dio 4. Weekend Media Festivala.

Ovogodišnji festival posvećen je komunikacijskoj industriji, a osim dobre zabave donosi i brojna zanimljiva predavanja, panel diskusije i radionice koje će se istodobno održavati u tri konferencijske dvorane. Tijekom predavanja o 'Komunikaciji u realnom vremenu' Sasha Savić je među ostalim govorio o potrošačkim navikama pojedinaca te o načinu na koji se čovjekov odnos prema brandovima dramatično mijenjao kroz proteklo desetljeće.

'Način na koji ljudi komuniciraju između sebe, način putem kojega donose odluke vezane uz kupovinu proizvoda te čovjekov odnos prema brandovima dramatično se promijenio tijekom proteklih deset godina', kazao je Savić dodavši kako su upravo promjene zasnovane na 'eksploziji digitalnih medija razlog potrebe za novim modelom u reklamnoj industriji'.

Po njegovim riječima reklamne i medijske agencije prisiljene su razmišljati drukčije o problemima vezanim uz razvoj brandova, a nove tehnologije, kako je rekao 'otvaraju neslućene mogućnosti za poboljšanje i definiciju proizvoda medijskih agencija'.'U principu formula za uspjeh u marketingu slična je u svakoj državi, naravno, ako dobro poznajete tehnologiju koja je na raspolaganju na vašem tržištu i dobru ideju', zaključio je Sasha Savić.

Pročitajte i ovo Objava Hrvatske turističke zajednice Pobrisali objavu HTZ objasnio kako su pomiješali Rovinj i Korčulu: Kažu bila je to nenamjerna pogreška Weekend Media Festival (Foto: Weekend Media Festival) - 2 top teme Na Weekend Media Festivalu: Severina, Huljić i Rasta, izbor najboljeg političkog PR-ovca godine i kako se transformira TV

Poslijepodne će Jay McGill iz 'Hearst magazina' održati predavanje o medijima, a raspravljat će se i o fragmentaciji TV tržišta s predstavnicima nacionalnih televizijskih kuća. (Hina)

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene