Ovogodišnji festival posvećen je komunikacijskoj industriji, a osim dobre zabave donosi i brojna zanimljiva predavanja, panel diskusije i radionice koje će se istodobno održavati u tri konferencijske dvorane. Tijekom predavanja o 'Komunikaciji u realnom vremenu' Sasha Savić je među ostalim govorio o potrošačkim navikama pojedinaca te o načinu na koji se čovjekov odnos prema brandovima dramatično mijenjao kroz proteklo desetljeće.
'Način na koji ljudi komuniciraju između sebe, način putem kojega donose odluke vezane uz kupovinu proizvoda te čovjekov odnos prema brandovima dramatično se promijenio tijekom proteklih deset godina', kazao je Savić dodavši kako su upravo promjene zasnovane na 'eksploziji digitalnih medija razlog potrebe za novim modelom u reklamnoj industriji'.
Po njegovim riječima reklamne i medijske agencije prisiljene su razmišljati drukčije o problemima vezanim uz razvoj brandova, a nove tehnologije, kako je rekao 'otvaraju neslućene mogućnosti za poboljšanje i definiciju proizvoda medijskih agencija'.'U principu formula za uspjeh u marketingu slična je u svakoj državi, naravno, ako dobro poznajete tehnologiju koja je na raspolaganju na vašem tržištu i dobru ideju', zaključio je Sasha Savić.
Poslijepodne će Jay McGill iz 'Hearst magazina' održati predavanje o medijima, a raspravljat će se i o fragmentaciji TV tržišta s predstavnicima nacionalnih televizijskih kuća. (Hina)
-
Donosi Provjereno
Na adresu stigla iskaznica za dijete koja je šokirala roditelje: "Mene je toliko zgrozilo. S kojim pravom?"
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka
-
Iz minute u minutu
Domovinski pokret slikao se ispod velikog križa i oglasio o SDSS-u, a Grbin poručio da Plenković treba psihijatra