Kako bi im u tome pomogla Nova TV je producirala televizijski spot koji se ovih dana može vidjeti u programu Nove TV. Glavno lice kampanje je Josipa Pavičić koja je i sama vodila bitku s karcinomom dojke.
Pročitajte i ovo
Startaj Hrvatska
Ovaj projekt je postao simbol podrške malim poduzetnicima: "Ovo je pravi izazov, ali oni su uspjeli"
19. rođendan
VIDEO Sjećate li se kako su voditelji izgledali na početku emitiranja Dnevnika Nove TV?
Josipa u spotu poziva sve koji su spremni pomoći da pozivom na broj 060 919191 daju svoj doprinos u prikupljanju sredstava za aparat za intraoperativno zračenje.
'Veliko mi je zadovoljstvo biti dio ove priče, dio kampanje koja se bori za podizanje svijesti žena o raku dojke jer sam i sama prošla kroz tu borbu i znam što znači imati podršku u jednom takvom životnom trenutku. Podržimo svi zajedno kampanju jer svaki od nas ima moć i snagu pomoći svojem bližnjem, a ovo je jedan od načina kako možemo učiniti puno za one kojima je pomoć najpotrebnija', izjavila je Josipa.
Nova TV kao društveno odgovorna kompanija kroz još jednu suradnju, ovaj put s udrugom Europa Donna, europskom koalicijom protiv raka dojke, pomaže najosjetljivijim članovima društva i rješavanju njihovih problema.
ALARMANTNI REZULTATI ISTRAŽIVANJA Možda sada prestanete pušiti
Europa Donna kao neovisna i neprofitna organizacija čiji su članovi grupe i podružnice iz zemalja diljem Europe radi na podizanju svijesti žena Europe o raku dojke, promiče edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, medicinsku i psihosocijalnu rehabilitaciju, palijativnu skrb kao i na povećanju sredstava za istraživanje same bolesti.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook