Most kopno - Čiovo gotov u listopadu 2016. (Foto: Dnevnik.hr) - 4
Most kopno - Čiovo gotov u listopadu 2016. (Foto: Dnevnik.hr) - 4

Odgovorni uvjeravaju da izgradnja, koju sufinancira i Europska unija, ide po planu. No, pojavio se problem s čelikom koji za most treba doći iz Makedonije.


U Trogiru jedno od najvećih hrvatskih gradilišta. Kopa se i buši punom parom na izgradnji novog mosta kopno-otok Čiovo. Radovi su na pola puta do kraja. Nedavno je iskrsnuo i jedan problem. Otkriven je u Makedoniji odakle stiže čelik.

'To je minoran tehnički problem kvalitete nekih zavara na dijelovima segmenata konstrukcije. To je otklonjeno', kazao je Joško Mikulić, predsjednik Uprave Viadukta.

Ni to, uvjeravaju odgovorni, neće dovesti u pitanje rokove. Kažu, sve teče po planu. Prvi automobili bi preko mosta trebali preći sredinom listopada.

Ukupna dužina mosta bit će 546 metara. Na gradilištu je angažirana i najveća dizalica u Hrvatskoj, a svakog dana ovdje radi više stotina radnika. Temelji mosta su 8 metara pod morem, a na sredini će biti izgrađen dio mosta koji će se po potrebi otvarati i zatvarati - na hidraulični pogon.

Kako je ljeti u Trogiru, dobro znaju mještani. 'Ako se ljeti ne daj Bože razboliš gotov si po putu', rekao je jedan Trogiranin.

Prva faza radova stajat će 129 milijuna kuna plus PDV, a druga, procjenjuje se, 48 milijuna kuna. Gradnju sufinancira Europska unija.