Inicijativa 40 dana za život na svojoj stranici na Facebooku navodi kako na taj način pokušavaju osvijestiti lokalne zajednice o problemu pobačaja, odnosno, kako navode, "moliti za Božje milosrđe i milost za sve one koji su uključeni u grijeh pobačaja".
Kampanja 40 dana za život odvija se dva puta godišnje; u proljeće (korizma) i u jesen, a ova, proljetna traje do 14. travnja.
Inicijativa na Facebooku navodi kako u kampanji sudjeluje 29 gradova na 31 mjestu bdijenja.
Kampanja iz godine u godinu izaziva podijeljene reakcije, a buru u javnosti dignuli su i kada su u listopadu 2016. godine uputili uznemirujući poziv putem svoje Facebook stranice.
Naime, vukovarski aktivisti Inicijative objavili su da trudnica iz obližnjeg mjesta dolazi na pobačaj i pozvali ljude da im se pridruže na molitvi ispred ambulante.
Objava na Facebooku koja otkriva termin pobačaja i zadire u pravo na zaštitu osobnih podataka naišla je na brojne kritike.
-
Strahuju za sezonu
Stanovnici naše hit destinacije u panici: "Za nas ovo znači propast što se tiče iznajmljivača"
-
To će promijeniti gradove
Njemački mediji se raspisali o zabrinjavajućoj situaciji na Balkanu: "To je multietnička regija već stoljećima, no hoće li ovo izdržati?"
-
Sezona je pred vratima
Prošli mjesec su plaćali 15 eura, a sada čak 350: "Sramota za Hrvatsku"