Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Prvo poluvrijeme kampanje

Komunikacijska stručnjakinja: "Neke stranke su u problemu zbog dvije bitne stavke. A Milanović? On je predvodnik..."

Aktualno Galerija Gabrijela Kišiček, stručnjakinja za komunikaciju - 1 Gabrijela Kišiček, stručnjakinja za komunikaciju - 1 Foto: Dnevnik Nove TV Gabrijela Kišiček, stručnjakinja za komunikaciju - 2 Gabrijela Kišiček, stručnjakinja za komunikaciju - 2 Foto: Dnevnik Nove TV Gabrijela Kišiček i voditelji Dnevnika Nove TV - 1 Gabrijela Kišiček i voditelji Dnevnika Nove TV - 1 Foto: Dnevnik Nove TV +0 Gabrijela Kišiček i voditelji Dnevnika Nove TV - 2 Galerija 1/4 >>
Svu svoju kreativu političke stranke pokazale su ne samo obilazeći teren nego i na društvenim mrežama i videospotovima. Pjevaju, skaču sa zgrade, druže s građanima. Sve za glasove.

Politika je upregnula sve svoje kreativne napore u kampanji od skupova do spotova.

Komunikacijska stručnjakinja Gabrijela Kišiček u Dnevniku Nove TV komentirala je dosadašnju predizbornu kampanju uoči parlamentarnih izbora 17. travnja. 

Ocijenila je da je prvi dojam da je sve uobičajen predizborni folklor. 

"Postoje neke sličnosti među strankama. Ono što je svima zajedničko da se žele približiti biračima, izaći među ljude, pokazati se kao pristupačni i simpatični, jer što ste simpatičniji kao osoba ljudi vas radije slušaju i lakše vam vjeruju, posljedično očekujete i veći broj glasova. Ono po čemu se razlikuju su strategije koje su izabrali i okosnice kampanje, ono što naglašavaju", naglasila je Kišiček. 

Pročitajte i ovo Plenković i Grbin 15. travnja na Novoj TV Dnevnik Nove TV pozvao na sučeljavanje šefove HDZ-a i SDP-a: Iz jedne stranke su prihvatili poziv

Smatra da HDZ navedeno želi postići propagiranjem sigurnosti i kod njih je to glavna poruka kampanje dok SDP slijedi taktiku borbenosti i bunta, koju su najavili još prije izbora, a koju je predsjednik Milanović dodatno naglasio. 

"Odabrali su različite retoričke strategije, ali svi žele biti simpatični", smatra Kišiček.  

Ocijenila je da birači pamte određene poruke te da se gleda koliko su one u skladu s izvedbom. 

"Ono što je važno naglasiti je da izvedba treba biti usklađena s porukom koja se šalje. Ako vi propagirate sigurnost i stabilnost onda izvedba mora biti u skladu s tim. Ako ste osoba koja se zalaže za borbenost i ljutnju, bunt i prosvjed, onda i vaša izvedba to mora pokazivati. Izvedba je važna, čak i važnija od sadržaja", objasnila je Kišiček. 

Pročitajte i ovo Darko Obradović i Dina Ćevid, reporterka Dnevnika Nove TV Tijelo nije pronađeno Stručnjak za Dnevnik Nove TV o razlozima zbog kojih se ne zna gdje je Dankino tijelo: "Ako se ovo ustanovi onda su osumnjičeni u vrlo lošoj situaciji"

Smatra da su u problemu one stranke koje se nisu jasno profilirale u svojim porukama i nisu jasno istaknule svoje komparativne prednosti u odnosu na političke oponente. 

"Oni moraju ovih deset dana dodatno raditi da njihove poruke dođu do birača i da dobiju njihovo povjerenje", poručuje komunikologinja. 

Ocijenila je i da je novac uložen u kampanju važan, ali kako su dominantne postale i društvene mreže, smatra da se nedostatak novca za kampanju može kompenzirati - kreativnošću. 

"Ako niste kreativni, ako nemate ideje, onda vam ni sav novac svijeta neće pomoći", kazala je Gabrijela Kišiček. 

Osvrnula se i na utjecaj predsjednika Milanovića na kampanju.

"SDP je čak i slogan izabrao na temelju njegovih riječi, to je njegova tvorevina. Ton njihove kampanje je pod inspiracijom Milanovića. On je dominantan na ovoj strani političkog spektra", zaključila je.

 

 

Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene