Hrvatska i regija imat će priliku na jednom mjestu vidjeti i čuti do sada neviđeni broj vrhunskih međunarodnih marketinških stručnjaka. Svoj dolazak u Zagreb, uz sedmoricu već najavljenih komunikacijskih gurua, potvrdili su i Ari Merkin, Keith Ginsburg, Pieter Goiris, Clark Parsons.
Do zatvaranja prijava za natjecateljski dio programa ostalo je još samo 11 dana, te ovim putem pozivamo sve marketinške snage u Hrvatskoj, bilo da se radi o online ili klasičnom oglašavanju, da posjete web stranicu festivala www.idejax.com i prijave svoje radove.
Do 1. svibnja ujedno vrijede i posebne cijene za rane kotizacije sudionika festivala, a zainteresirani se mogu prijaviti na istom mjestu na kojem se prijavljuju i natjecateljski radovi - na web stranici festivala www.idejax.com.
IdejaX ima ambiciju prezentirati i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju u Hrvatskoj u prethodnoj godini. Osim toga, festival će biti platforma za razmjenu ideja, iskustava i aktualnih marketinških trendova na europskoj i regionalnoj sceni.
Nacionalni festival oglašavanja značajan je zbog afirmacije i promocije struke i vizija je da se IdejaX pretvori u tradicionalno mjesto natjecanja najboljih hrvatskih oglašivačkih radova na cijelom spektru medijskih platformi, kao i u ključno mjesto izmjene najboljih marketinških ideja na nacionalnoj i regionalnoj sceni.
-
Švicarska pobjednik
Huljić otkrio je li bilo lobiranja na Eurosongu: "To je sigurno bio jedan diskretan mig s vrha"
-
Što znači
Detalj koji je mnoge zbunio: Doznajte značenje zastave koju drži švicarski predstavnik na Eurosongu
-
"Sahrana Zapadne Europe"
Iz Rusije stigle oštre osude Eurosonga: "Nadmašena je svaka orgija i vještičarenje"