Vozač koji vozi u krug, dodatni troškovi na taksimetru koji ostaju tajna, prometna pravila koja se ne poštuju, neugodna su sjećanja koja su svi barem jednom doživjeli vozeći se taxijem.
Pročitajte i ovo
Svi su ga izbjegavali
Zastrašujući trenutak na cesti u Vukovaru: "Manijak je jurio na nas!"
Od cijene - boli glava
Strankinja se šokirala kad je vidjela račun za vožnju do zagrebačke zračne luke: "Taksist je bio jako agresivan..."
Kako su ova iskustva neugodna pogotovo ako se nalazite u stranoj državi, EuroTest konzorcija 18 europskih klubova od kojih je HAK član odlučili proširiti istraživanje na 22 velika grada u Europi.
Inkognito stručnjaci su nastupili kao poslovni ljudi i imali su uz sebe jednu veliku torbu sa kotačićima. Nisu poznavali grad, nije im se žurilo i htjeli su doći do odredišta, po najjeftinijoj ruti bez obilazaka. Razgovarali su s vozačem na engleskom jeziku.
Zagreb - prihvatljivo
Zagreb se našao na 14. mjestu, s opisnom ocjenom prihvatljivo. Prednosti zagrebačkih taksista, između ostalog, bio je taksimetar koji je bio uključen na svim vožnjama te je ispravno pokazivao cijenu, svi vozači su bili uredni i ljubazni, i svi izuzev jednog pomogli su kod istovara prtljage.
Nedostaci su primijećeni u dvije voženje gdje su napravljeni zaobilasci od 14 i od 11,5 posto. Niti jednom nije bio moguće slobodno odabrati taksi na stajalištu, tri vozača su zanemarila prometne propise, dvojica od njih i ograničenje brzine. Jedan vozač telefonirao je tijekom vožnje, a kod osam vozača bilo je problema u sporazumijevanju na engleskom jeziku.
Na prvom mjestu u poretku gradova je Barcelona, zatim München i Köln. Španjolci su napravili (gotovo) sve ispravno, svi taksimetri su bili uključeni, cijena je uvijek bila korektno izračunata, a svaka se vožnja mogla platiti kreditnom karticom. Svi vozači su bili uredni, ljubazni i spremni pomoći, a sva vozila su bila čista te su svi traženi dokumenti bili na vidljivom mjestu.
Ocjenu 'jako loše' dobila je Ljubljana i nalazi se na zadnjem mjestu. Razlozi za to leže u tome što su dva vozača odbila vožnju, a kao obrazloženje su naveli da se do cilja može i pješice. U tri vožnje slovenski vozači napravili obilazak od 150 posto.