Dok, primjerice u Rijeci 90 posto dizala nema ni uporabnu dozvolu, u Vukovaru neispravna dizala nema tko ni sanirati. Pogled s petog kata na panoramu Vukovara ima svoju cijenu. Da bi došao do stana Goran svakodnevno proživljava stresne trenutke. Nerijetko je ostao i zatočen u dizalu, a, kako kaže, najveći je problem s djecom koja se jako uplaše.
Zbog toga su vlastite noge umjesto dizala izbor mlađih stanara. Oni stariji u dizalo ulaze na vlastitu odgovornost, a vožnja uz čudne zvukove vučnih instalacija - prava je lutrija.
Prosječni vijek trajanja dizala je oko 20 godina. No,u Hrvatskoj su u funkciji i ona izgrađena prije Drugog svjetskog rata. Popravak dizala teret je vlasnika koji za to plaćaju takozvanu 'pričuvu'. No u Vukovaru su stvari malo zamršenije. Stanovi su ovdje još u društvenom vlasništvu.
Tako nema vlasnika pa nema ni popravka. Hrvatska je uskladila Pravilnik o sigurnosti dizala s onim Europske unije. No, pravilnik čini se nitko ne čita, a još manje plaća njegovo provođenje.
-
Donosi Provjereno
Na adresu stigla iskaznica za dijete koja je šokirala roditelje: "Mene je toliko zgrozilo. S kojim pravom?"
-
Veliki problem
Slovenci uputili neobičan zahtjev zbog brojnih turista koji će ići prema Hrvatskoj: "To su zatražili prvi put"
-
Iz minute u minutu
Domovinski pokret slikao se ispod velikog križa i oglasio o SDSS-u, a Grbin poručio da Plenković treba psihijatra