Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Dani komunikacija 2017. brišu granice između oglašavanja i odnosa s javnošću

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ovogodišnji Dani komunikacija ugostit će Alexa Brauna, "čarobnjaka za kampanje", koji je ostavio trag i na hrvatskoj političkoj sceni.

Pročitajte i ovo PR Oglas Dani komunikacija: Uspjeh, neuspjeh, kreativnost i uspješni kreativni procesi Foto: Matija Habljak Oglas Objavljen je raspored Dana komunikacija! Sadržaji ovoga popularnog festivala prvi put u čak četiri dvorane

Peto izdanje festivala Dani komunikacija održat će se od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju, u organizaciji HURA-e i IAB-a Hrvatska. Svakim novim izdanjem Dani komunikacija posvećeni su sve većoj integraciji trendova i struka u sklopu industrije tržišnog komuniciranja, a ista vizija prožima i ovogodišnji program.

Nakon integracije onlinea i offlinea, kreativnosti i učinkovitosti te Cannesa i Hrvatske, ove godine integriraju oglašavanje i odnose s javnošću kroz nove programske sadržaje i predavače, poput bivšeg konzultanta SDP-a Alexa Brauna. Organizatori posebno ističu produljenje trajanja festivala na puna tri dana.

"Industrija tržišnih komunikacija svjedoči nastanku novih komunikacijskih alata i kanala, a u skladu s time i agencije su se oboružale dodatnim znanjima. Takav cjelovit pogled na komunikaciju odražavaju i ovogodišnji Dani komunikacija s temama iz svijeta PR-a i oglašavanja. Budući da integracija nije jednokratan i konačan cilj, vidimo naš put kao korak bliže tom idealu. Nalazimo se na 359,99 stupnjeva integracije, najavljujući tako težnju da držimo korak s trendovima u industriji i usavršavamo festival", rekao je Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e, povodom lansiranja novog izdanja festivala.

U sklopu dijela programa posvećenog odnosima s javnošću, najveće ime zasigurno je Alex Braun, "čarobnjak za kampanje" kako ga je proglasio Forbes, i Konzultant godine po izboru Američke udruge političkih konzultanata.

Ovaj stručnjak političkog marketinga ostavio je svoj trag i na hrvatskoj političkoj sceni tijekom suradnje s SDP-om. Na Danima komunikacija predavanje će održati i legenda oglašivačke industrije, suosnivač i name-partner legendarne američke agencije Crispin Porter + Bogusky, Chuck Porter. Pod njegovim vodstvom CP+B proglašena je Agencijom desetljeća (Advertising Age), a on je zajedno s Marthom Stewart i Michaelom Dellom uvršten na listu "26 najfascinantnijih poduzetnika".

Uz brojne predavače i njihove inspirativne primjere iz prakse, posjetitelji će moći sudjelovati u nizu radionica i natjecanjima koja su ove godine unaprijeđena novim pravilnicima. Organizatori pozivaju sve zainteresirane da se prijave u što većem broju. Prijave na natjecanje za nagradu Effie, koja se dodjeljuje najučinkovitijim agencijama i oglašivačima, otvorene su do 20. veljače.

Agencije svoje projekte na natjecanje za najbolje digitalne projekte, Mixx, mogu prijaviti do 5. ožujka, dok će prijave za nacionalno kreativno natjecanje IdejaX biti otvorene sve do 10. ožujka.

Na Danima komunikacija 2017. organizatori očekuju rekordan broj sudionika iz Hrvatske i regije, a čeka ih službeni program bogatiji za jedan dan i mnoštvo popratnih zabavnih sadržaja. Uz ranu prijavu, kotizacije za festival moguće je kupiti već od 1.250 kuna, uz posebne ponude 5+2 i 10+5 gratis.

Za više informacija o programu festivala, kotizacijama i dostupnim paketima te smještaju, posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.

Za dodatne informacije, molimo kontaktirajte:
Ivona Radić

PR Assistant
Komunikacijski laboratorij d.o.o.
Gradišćanska 36/IV, HR-10000 Zagreb
T: +385 95 4434 503
E: ivona.radic@komunikacijskilaboratorij.com


ORGANIZATORI

HURA:

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte.

Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene