Heineken® navršava 150 godina i svoju slavljeničku kampanju posvećuje vjernim potrošačima. Hakinen, Mali zeleni, Hajni… Heineken® nam poručuje da nije važno kako ljudi diljem svijeta izgovaraju ili pišu Heineken®, dokle god se uz njega dobro provode.
PR (Foto: PR)
U središtu globalne kampanje je zabavni televizijski spot koji nam prikazuje kako ljudi diljem svijeta na različite načine uživaju u dobrim trenucima provedenim uz Heineken®. Uz to, Heineken je pripremio i posebno iznenađenje za hrvatsko tržište. U suradnji s renomiranim hrvatskim dizajnerom Zoranom Đukićem nastale su tri nova dizajna prepoznatljive “male zelene” boce koji će privremeno biti dostupni u ograničenoj količini od 100.000 komada. Zato se nemojte iznenaditi kada u kafiću naručite omiljeni Heineken®, a na stol vam stigne boca na kojoj piše “Hajneken”.
PR (Foto: PR)
Zoran Đukić nam je ovako opisao slavljenički dizajn - “Obljetnički dizajn etikete poziva na proslavu i uživanje u trenutku. Žarke boje i ritmične kompozicije iz kojih se gotovo čuje glazba i osjeti pokret, zajedno s Heinekenom slave rođendan. Prepoznatljiva zvijezda ostaje središnji element kroz sve tri etikete, donoseći ravnotežu rasplesanim slovima kojima su ispisani različiti načini na koje ljudi diljem svijeta „pogrešno“ izgovaraju ime Heineken®“
Limitiranu dizajnersku ediciju boca možete potražiti u odabranim barovima diljem Hrvatske, a točne lokacije možete potražiti na ovom linku.
PR (Foto: PR)
-
mučan slučaj
Procurili tajni dokumenti - Niku (16) ubili su policajci: Strpali su je u hladnjaču, seksualno zlostavljali i bacili na ulicu
-
iz minute u minutu
Anušić objasnio fotografiju koja baca novo svjetlo na pregovore. HDZ se neće odreći SDSS-a?
-
Analiza europskih zemalja
Amerikanci napravili veliko istraživanje: Evo što su utvrdili o Hrvatskoj