Tijekom snimanja Splitom, naišli smo tek na pokojeg turista ili manju grupu. Ali konobari na Peristilu kažu - ima ih. Institut turizma kaže prosječan nam gost ima 41 godinu. 'Više su fakultetski obrazovani i s višim prihodima. Manje obiteljski, a više u paru i s prijateljima', kaže Zrinka Marušić iz Instituta za turizam Hrvatske.
Gost nam je jako zadovoljan morem, suncem i prirodom, ljubaznošću, a to najviše i želi. Ali traži i dodatnu ponudu, a njome još nije zadovoljan. Žele bolju zabavu, bolje označene znamenitosti, više manifestacija, bolji lokalni promet. 'Važno je da doživi nešto čak i neočekivano, ali što će ga navesti da preporuči taj svoj odmor', kaže Daniela Grlaš iz opatijske Turističke zajednice.
Hrvatska postala HIT u Južnoj Koreji - Otkriveno i zašto!
Makar statistički, gosti sve više troše. Britanci su izgleda najšire ruke. Uključujući smještaj, prosječno troše oko 122 eura, Rusi 99, a Nijemci 62 eura na dan.
88 posto gostiju nam još stiže automobilom, a 11 posto avionom, mahom niskotarifnim kompanijama. Gost koji je bio najčešće se i vraća. Mjesto boravka bira na internetu, često na stranicama za smještajne objekte. Gledaju se i privatne fotografije i utisci sa ljetovanja na društvenim mrežama.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook