Ovo je nova Toyota Corolla, najprodavaniji automobil na svijetu, koji je tijekom 47 godina postojanja prodan u 40 milijuna primjeraka širom svijeta (od predstavljanja prve generacije 1966).
Pročitajte i ovo
Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?
Volvo Sport P1900
Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?
Uvođenjem nove, 11. generacije, Corolla postaje globalni brend, jer se sada proizvodi u 16 tvornica i prodaje u preko 150 zemalja širom svijeta. Shinichi Yasui, glavni inženjer, vjeruje da je ovakva rasprostranjenost moguća zbog podržavana filozofije koju je postavio Tatsuo Hasegawa, glavni inženjer prve generacije modela.
Svakom novom generacijom, Corolla je primjenjivala nove koncepte i tehnologije, a za Toyotu, Corolla je bio model lidera u procesu motorizacije Japana prema ostatku svijeta. Ipak, pred Corollom su sada još veći izazovi, jer neprekidan uspjeh zahtijeva pomno razmatranje uvijek novih, drugačijih zahtjeva i očekivanja kupaca iz različitih dijelova svijeta. Stoga su analiza i praćenje reakcija kupaca bili sastavni dio razvoja nove Corolle.
Nova Corolla ima napredan, moderniji dizajn, veću prostranost, udobnost, praktičnost i jednostavnost korištenja. Pruža veliku ekonomičnost, poboljšanu voznu dinamiku i napredne sigurnosne značajke. U principu radi se o rastegnutoj verziji novog Aurisa, dužine 462, širine 177,5 i visine 146,5 centimetara.
I ako ovi atributi nisu dovoljni, nova Corolla se oslanja na legendaran kvalitetu, trajnost i pouzdanost ovog modela, uz znatno poboljšana kvalitete svakog aspekta dizajna i konstrukcije. Corolla i dalje predstavlja izvanrednu vrijednost za uložen novac na svakom tržištu, diljem svijeta.
►►► Auris od sada i kao karavan
Nova Corolla donosi nam potpuno novi vanjski dizajn za sofisticiran, suvremen izgled te potpuno novi dizajn interijera koji putnicima nudi okruženje vrhunske kvalitete, veću udobnost za putnike na stražnjoj klupi, udobnija sjedala i povećan kapacitet prtljažnika (452 litre).
Tu se nalaze i dvozonski klima uređaj, pametni sustav pomoći pri parkiranju te nova generacija Toyota Touch pristupačne multimedije sa dodirnim zaslonom i navigacijskim sustavom.
Pogonski motori identični su onima u Aurisu: ugrađuju se benzinci 1.33 Dual VVT-i s 99 KS i 1.6 Valvematic sa 132 KS te dizelski 1.4 D-4D s 90 KS. Svi dolaze sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačima. Potrošnja se kreće od 5,5 do 6 litara za benzince i 4,0 litre za dizelaša.
Toyota Corolla nudi visoke standarde aktivne i pasivne sigurnosti, uz dobru zaštitu pješaka prilikom sudara, 7 SRS zračnih jastuka, naslone za glavu koji štite od trzajne ozljede vrata te dječji zaštitni sustav, ABS sustav nove generacije, sustav kontrole proklizavanja (TRC) i stabilnosti vozila (VSC), dok modeli opremljeni VSC sustavom imaju moderniji sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.