Nova Toyota Auris Touring Sports, koja će se proizvoditi u Velikoj Britaniji, po prvi put donosi novu, karavansku karoserijsku opciju u modelsku ponudu Toyote Auris. To je ujedno i prvi model u svojoj pripadajućoj klasi koji će također dolaziti i s hibridnim pogonskim sklopom čime će Toyota dodatno proširiti ponudu svoje Hybrid Synergy Drive tehnologije.
Auris Touring Sports nudi dinamičan dizajn, nenadmašnu dozu funkcionalnosti i velik i fleksibilan prtljažni prostor. Obzirom da je baterija hibridnog pogona smještena ispod stražnjih sjedala nije bilo nužno raditi kompromise u pogledu veličine prtljažnog prostora. Novi model pozitivno će utjecati na imidž cjelokupne Auris linije a očekuje se da će također pomoći povećati tržišni udio modela na europskom tržištu na više od pet posto do kraja 2014., dakle do kraja prve godine dana prodaje novog modela.
Novi Auris Touring Sports model ima isti međuosovinski razmak od 2.600mm i krug okreta vozila ili popularno zvani ''ajnšlag'' od 10.4 metara kao i hatchback varijanta ali je sveukupna dužina vozila veća za 285mm a to je povećanje u cjelosti posvećeno većem prtljažnom prostoru.
Sa stražnjim sjedalima u uspravnom položaju, prtljažni prostor mjeri 1.115mm dužine i 1.452mm širine što omogućava zapremninu od 530 litara. Kada se sklope stražnja sjedala dužina raste na 2.047mm te zajedno s visinom od 890mm maksimalna zapremnina raste na 1.658 litara, najbolju u klasi.
Osim velikodušnog prtljažnog prostora, novi Auris Touring Sports također nudi i više funkcionalnosti. Niti jedan drugi automobil pripadajuće klase ne nudi ništa slično Toyotinom Easy-Flat sustavu sklapanja stražnjih sjedala koji je izuzetno lagan za korištenje te se upravlja pritiskom jednog jedinog gumba, kao ni podnicu prtljažnika s dvostrukim dnom i dvosmjerni pokrivač prtljažnog prostora (dio standardne opreme kod Icon, Sport i Excel paketa), mrežu za prtljažni prostor, kukice za vješanje vrećica, aluminijske nosače na krovištu i 12-voltnu utičnicu u prtljažniku, sve u jednom automobilu koji vam neće zadavati glavobolje kada dođe vrijeme za registraciju za razliku od sličnih vozila više klase.
►►► Dodatnih 125 KS za Toyotu GT86
►►► Nova Toyota Auris
Kao što se dalo primijetiti kod Auris hatchback modela, upečatljiv vanjski dizajn vozila ukazuje na maksimalno učinkovita aerodinamička svojstva koja se dijelom mogu zahvaliti i sveukupnoj manjoj visini vozila ali i poboljšanoj dinamici koju omogućava niže gravitacijsko središte.
Karavanska izvedba djeli isti tretman na prednjem kraju kao i hatchback model a primjetni su i neki ključni elementi Toyotinog novog dizajnerskog jezika. Poseban naglasak stavljen je na širinu automobila i nizak stav u obliku i položaju donje rešetke, prednjeg branika i maglenki dok su uža gornja rešetka i prednji svjetlosni sklopovi uži i oštrije ukošeni te prednjem kraju daju fokusiran i upečatljiv izgled.
Pojedine verzije Auris Touring Sports modela biti će dostupne i sa Skyview panoramskim krovištem dimenzija 1.553 sa 960mm, jednim od najvećih u klasi, koje povećava dotok prirodnog svjetla u interijer automobila te ga vizualno čini još prostranijim.
Novi Auris Touring Sports još je jedan dokaz Toyotine posvećenosti unapređivanju dinamičkih sposobnosti svojih vozila s ciljem pružanja aktivnijeg voznog iskustva svojim kupcima. S tim ciljem, Toyota je u novi model inkorporirala sva unapređenja uvedena s novim Auris hatchback modelom.
Time poimence misle na čvršću karoseriju, niže gravitacijsko središte, unaprijeđen ovjes i upravljački sustav, bolji vozni položaj i unaprijeđene NVH (noise, vibration, harshness) karakteristike, dakle manju razinu buke u unutrašnjem prostoru, manje vibracija i veću udobnost.
Karavan će biti dostupan s istim motorizacijskim opcijama kao i hatchback model, dakle s 1.33-litrenim Dual VVT-i te 1.6-litrenim Valvematic benzinskim motorom, 1.4-litrenim D-4D dizelskim motorom te kao puni hibrid, prvi takav u klasi obiteljskih/kompaktnih karavana.
Kao puni hibrid, novi Auris Touring Sports dolazi s Hybrid Synergy Drive sustavom u obliku 1.8-litrenog VVT-i benzinskog motora potpomognutog elektromotorom ukupne izlazne snage 134 KS što mu omogućava ubrzanje od 0-100km/h za 10.9 sekundi te maksimalnu brzinu od 180 km/h.
Kupci koji se odluče na hibridnu verziju mogu računati na niske emisije CO2 od tek 86 g/km čime je Auris Touring Sports vodeći u klasi i u ovom segmentu a slično je i s emisijom CO2 i kod drugih motorizacijskih opcija. 1.33-litreni i 1.6-litreni benzinac ispuštaju relativno niskih 127 tj. 139 g/km dok dizelska varijanta, 1.4-litreni D-4D, dolazi popraćena emisijom CO2 od 109 g/km.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.